Narzędzie gamifikacji w procesie internacjonalizacji
Streszczenie
W artykule, na podstawie studiów literaturowych, podjęto próbę analizy związków pomiędzy procesami internacjonalizacji i gamifikacji. Analizę oparto na konfrontacji wybranych zagadnień internacjonalizacji firm z cechami charakterystycznymi gamifikacji. Zasadniczym efektem przeprowadzonych prac jest wskazanie wkładu jaki gamifikacja może wnieść w proces internacjonalizacji firm, wskazanie warunków, które trzeba spełnić, aby gamifikacja mogła stać się skutecznym narzędziem wspierania internacjonalizacji oraz przedstawienie skutków wykorzystania narzędzia gamifikacji w internacjonalizacji. In this paper, based on literature studies, authors took an attempt to examine relationships between the processes of internationalization and gamification. The analysis was based on the combination and confrontation of selected issues of internationalization with characteristics of gamification. The main result of the research is an indication of the contribution that gamification can make to the process of internationalization of companies, an indication of the conditions which must be met in order to use gamification as an effective tool for promoting internationalization and an illustration of gamification effects in the internationalization process.
Collections
Z tą pozycją powiązane są następujące pliki licencyjne: