Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPrzybylska, Anna
dc.contributor.editorMakowska-Iskierka, Marzena
dc.date.accessioned2017-10-31T08:39:59Z
dc.date.available2017-10-31T08:39:59Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationPrzybylska A., Oczekiwania klienta pokolenia Y w zakresie sposobu obsługi i oferty biur podróży, [w:] Makowska-Iskierka M., (red.), Badania nad turystyką. Jeden cel, różne podejścia, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 6, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 177-192, doi: 10.18778/7969-831-8.13pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-831-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23104
dc.description.abstractW pracy scharakteryzowano profil klienta w działalności biura podróży oraz rolę, jaką w niej odgrywa. Wskazano na znaczenie odpowiednich relacji z klientem, które wpływają na jego obsługę i zadowolenie. Krótko opisano zarządzanie relacjami z klientem oraz wytyczne do prawidłowego wprowadzenia tych zasad w firmie w celu maksymalizacji zysków. Badania zostały przeprowadzone na grupie konsumentów z przedziału wiekowego charakteryzującego pokolenie Y oraz pokolenie X – w celach typowo porównawczych. Do analizy wykorzystano metodę biograficzną. Uzyskane wyniki mogą stanowić rekomendacje do wprowadzania zmian w zakresie funkcjonowania nie tylko biur podnóży, ale ogólnie współpracy z konsumentami i badania ich oczekiwań.pl_PL
dc.description.abstractThe article characterizes the customer profile in the travel agency and the role that it fully. Article shows the importance of appropriate relationships with clients, that affect his handling and satisfaction. Briefly describes the customer relationship management and guidelines for the proper implementation of these principles in the company in order to maximize profits. The study was conducted on a group of consumers aged between the Y and X generation – for the typically comparative purpose. The biographical method was used for the analysis. The results can provide recommendations for changes in the functioning of not only the offices of the travel agency, but overall cooperation with consumers and study their expectations.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofMakowska-Iskierka M., (red.), Badania nad turystyką. Jeden cel, różne podejścia, Warsztaty z Geografii Turyzmu, tom 6, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectpokolenie Ypl_PL
dc.subjectbiura podróżypl_PL
dc.subjectsatysfakcjapl_PL
dc.subjectY generationspl_PL
dc.subjecttravel agencypl_PL
dc.subjectsatisfactionpl_PL
dc.titleOczekiwania klienta pokolenia Y w zakresie sposobu obsługi i oferty biur podróżypl_PL
dc.title.alternativeCustomer expectations generation and use offer travel agenciespl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number177-192pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniupl_PL
dc.referencesBORGES N., MANUEL R., ELAM C., JONES B., 2010, Differences in motives between millennial and Generation X medical students, „Medical Education”, 44, s. 570–576.pl_PL
dc.referencesCHESTER E., 2007, Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników pokolenia Y, Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesCHRISTOPHER M., 2000, Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, Polskie Centrum Doradztwa Logistycznego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesCWALINA W., 2001, Generacja Y – ponury mit czy obiecująca przyszłość, [w:] T. Zasępa (red.), Internet. Fenomen społeczeństwa internetowego, Częstochowa.pl_PL
dc.referencesGIERASIMIUK M., 2012, Generacja Y na rynku pracy. Przegląd narzędzi ich wynagradzania, http:// employerbrandingclub.com/generacja-y-na-rynku-pracy-przeglad-narzedzi ichwynagradzania; 27.02.2012.pl_PL
dc.referencesGEFFROY E.K., 1996, Clienting, Agencja Wydawnicza Placet, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKOWALCZYK J., 2008, Konsultant w dziedzinie zarządzania jakością, CeDeWu, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLOWE D., LEVITT K.J., WILSON T., 2008, Solutions for Retaining Generation Y Employees in the Workplace, „Business Renaissance Quarterly”, 3(3), s. 43–58.pl_PL
dc.referencesMHATRE K.H., CONGER J.A., 2011, Bridging the gap between Gen X and Gen Y, „Journal Of Leadership Studies”, 5(3), s. 72–76.pl_PL
dc.referencesPAWŁOWSKA M., 2011, Nadchodzi generacja Y – młodzi, zdolni i nielojalni. Pracodawcy w strachu, bo nie są gotowi na ich przyjęcie, http://natemat.pl/6547,nadchodzi-generacja-y-mlodzi-zdolni-inielojalnipracodawcy- w-strachu-bo-nie-sa-gotowi-na-ich-przyjecie.pl_PL
dc.referencesPENC J., 1996, Decyzje w zarządzaniu, Wyd. Profesjonalnej Szkoły Biznesu, Kraków.pl_PL
dc.referencesRezolucja ustawodawcza Parlamentu Europejskiego z dnia 12 marca 2014 r. w sprawie wniosku dotyczącego dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie imprez turystycznych i aranżowanych usług turystycznych, zmieniającej rozporządzenie (WE) nr 2006/2004, dyrektywę 2011/83/UE i uchylającej dyrektywę Rady 90/314/EWG COM (2013) 0512 – C7-0215/2013 – 2013/0246 (COD).pl_PL
dc.referencesSMOLBIK-JĘCZMIEŃ A., 2015, Rozwój kariery zawodowej przedstawicieli pokolenia X i Y w warunkach gospodarki opartej na wiedzy, https://www.ur.edu.pl/file/57436/19.pdf; 15.03.2015.pl_PL
dc.referencesSOBCZAK-MATYSIAK J., 1997, Psychologia kontaktu z klientem, Wyd. Wyższej Szkoły Bankowej, Poznań.pl_PL
dc.referencesSKOWRON Ł., 2011, Satysfakcja i lojalność klientów jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw, [w:] E. Urbanowska-Sojkin (red.), Wybory strategiczne w przedsiębiorstwach – rezultaty ekonomiczne, organizacyjne i społeczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, 170, s. 258–268.pl_PL
dc.referencesSTACHOWSKA S., 2012, Oczekiwania przedstawicieli pokolenia Y wobec pracy i pracodawcy, „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi”, 2, s. 46–47.pl_PL
dc.referencesYEATON K., 2008, Recruiting and Managing the 'Why?'Generation: Gen Y, „CPA Journal”, 78(4), s. 68–72.pl_PL
dc.contributor.authorEmailanna.przybylska@amu.edu.plpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-831-8.13


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska