• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica Rossica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica Rossica 15
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Czasopisma naukowe | Scientific Journals
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica Rossica
  • Acta Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica Rossica 15
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorБлюменталь, Ия (1)Коряковцева, Елена (1)Temat
occasionalism (2)
advertising texts (1)European (1)eвропейский (1)neologism (1)prefixoid (1)Russian and Polish expressive advertising neologisms (1)word-formation (1)неологизм (1)окказионализм (1)... zobacz więcejData wydania2018 (2)Has File(s)Yes (2)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

К вопросу о новообразованиях с компонентом евро- (словообразование и семантика) 

Блюменталь, Ия (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
The purpose of the article is to consider the derivational and semantic aspects of neoplasms with the euro- component. The extralinguistic reasons for the formation of new lexical units with the component euro- and a ...
Thumbnail

Окказионализмы в рекламных текстах: к вопросу о когнитивном кодировании (на материале русского и польского языков) 

Коряковцева, Елена (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)
The article gives an overview of the existing trends in creation of occasional words in advertising texts. Occasionalisms are very expressive because of unaccustomed perception and because of special concentration of ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności