dc.contributor.author | Pérez Díaz, Marta | |
dc.date.accessioned | 2019-03-09T16:41:53Z | |
dc.date.available | 2019-03-09T16:41:53Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/27040 | |
dc.description.abstract | Celem niniejszej pracy jest analiza sekwencji otwarcia i zakończenia rozmowy w kontekstach nieformalnych, jak również porównanie użycia tych sekwencji przez polskojęzycznych użytkowników języka hiszpańskiego, zarówno w języku ojczystym (polskim) jak i w języku obcym (hiszpańskim). Badania zostały przeprowadzone przy pomocy metody Analizy konwersacyjnej i są oparte na materiałach audio (nagrania) i ich transkrypcji. | pl_PL |
dc.language.iso | es | pl_PL |
dc.subject | analiza konwersacji | pl_PL |
dc.subject | pragmatyka językowa | pl_PL |
dc.subject | sekwencje | pl_PL |
dc.title | Las secuencias de apertura y cierre en la conversación informal de aprendientes de ELE de lengua materna polaca | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.rights.holder | Marta Pérez Díaz | pl_PL |
dc.page.number | 310 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny | pl_PL |
dc.dissertation.director | Nowikow, Wiaczesław | |
dc.dissertation.reviewer | Bień, Janusz | |
dc.dissertation.reviewer | Pawlik, Janusz | |
dc.date.defence | 2019-03-22 | |