Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPrylińska, Monika
dc.date.accessioned2019-07-03T08:33:04Z
dc.date.available2019-07-03T08:33:04Z
dc.date.issued2006
dc.identifier.issn0867-5856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/29180
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesTuryzm/Tourism;2
dc.titleAn Attempt to Improve the Tourist Image of Poland in Spain by Making its Promotional Offer More Specificpl_PL
dc.title.alternativePróba poprawy wizerunku turystycznego Polski w Hiszpanii poprzez zindywidualizowanie oferty promocyjnepl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number137-144pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesChwalba A. (red.), 2004, Kalendarium dziejów Polski, Wydawnictwo Literackie, Kraków.pl_PL
dc.referencesDavis N., 2004, Boże Igrzysko. Historia Polski Znak, Kraków.pl_PL
dc.referencesJasienica P., 1985, Polska Jagiellonów, Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLaunay D., 2001, Poradnik ksenofoba. Hiszpanie. Adamantan, Warszawa.pl_PL
dc.referencesOlins W., 2004, Raport - marka dla Polski Diagnoza i idea przewodnia, Krajowa Izba Gospodarcza i Fundacja Promocja Polska, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPolska Organizacja Turystyczna. Raport wydawniczy na lata 2002/2003, 2003, Warszawa.pl_PL
dc.relation.volume16pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord