Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJabłoński, Wojciech
dc.date.accessioned2020-12-08T17:12:58Z
dc.date.available2020-12-08T17:12:58Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.citationJabłoński, Wojciech (2011) "Dominika Maison (2010) Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN". Przegląd Socjologii Jakościowej, Tom VII Numer 3 Pobrany Miesiąc, Rok (http://www.qualitativesociologyreview.org /PL/archive_pl.php)pl_PL
dc.identifier.issn1733-8069
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/32848
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.relation.ispartofseriesPrzegląd Socjologii Jakościowej;3
dc.titleDominika Maison (2010) Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWNpl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number120-122pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Polskapl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteWojciech Jabłoński, asystent w Katedrze Metod i Technik Badań Społecznych Instytutu Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego. Interesuje się zagadnieniami metodologicznymi w badaniach socjologicznych i rynkowych, zwłaszcza kwestami związanymi z pracą ankieterską. Pracuje nad doktoratem pt. „Wywiad telefoniczny ze wspomaganiem komputerowym (CATI) ze szczególnym uwzględnieniem działań ankieterskich. Kontakt: Katedra Metod i Technik Badań Społecznych, Instytut Socjologii UŁ ul. Rewolucji 1905 r. nr 41, 90-214 Łódźpl_PL
dc.referencesBabbie, Earl (2008) Podstawy badań społecznych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesBarbour, Rosaline (2011) Badania fokusowe. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesMaison, Dominika (2001) Zogniskowane wywiady grupowe. Jakościowa metoda badań marketingowych. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesMaison, Dominika (2010) Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesMaison, Dominika i Artur Noga-Bogomilski, redaktorzy (2007) Badania marketingowe. Od teorii do praktyki. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.pl_PL
dc.contributor.authorEmailwjablonski@uni.lodz.plpl_PL
dc.relation.volume7pl_PL
dc.disciplinenauki socjologicznepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord