Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDOMANSKI, TOMASZ
dc.date.accessioned2021-06-01T06:33:31Z
dc.date.available2021-06-01T06:33:31Z
dc.date.issued2019-12-30
dc.identifier.issn1641-4233
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/36022
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesInternational Studies. Interdisciplinary Political and Cultural Journal;2en
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleBook Review: Review of a Monograph by Ewa Glińska City Branding: Concepts, Conditions, Models (Warszawa, Wolters Kluwer 2016)en
dc.typeOther
dc.page.number161-165
dc.contributor.authorAffiliationUniversity of Lodz, Faculty of International and Political Studies, Department of International Marketing and Retailingen
dc.identifier.eissn2300-8695
dc.contributor.authorEmailtomasz.domanski@uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/1641-4233.24.10
dc.relation.volume24


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0