Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDomański, Tomasz
dc.contributor.editorDomański, Tomasz
dc.date.accessioned2021-06-15T06:22:20Z
dc.date.available2021-06-15T06:22:20Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationDomański T., Wprowadzenie, [w:] Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu, T. Domański (red.), Uniwersytet Łódzki–Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A., Łódź–Warszawa 2020, https://doi.org/10.18778/8142-903-0.01pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-903-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/36212
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofStrategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectbudowanie markipl_PL
dc.subjectmarka produktupl_PL
dc.subjectsieci handlowepl_PL
dc.titleWprowadzeniepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number7-14pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych, Katedra Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucjipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-904-7
dc.identifier.doi10.18778/8142-903-0.01


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe