Show simple item record

dc.contributor.authorArchanowicz-Kudelska, Katarzyna
dc.date.accessioned2023-02-28T13:35:22Z
dc.date.available2023-02-28T13:35:22Z
dc.date.issued2023-02-28
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/46152
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesPrzegląd Socjologii Jakościowej;1pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleDominika Maison (2022), "Jakościowe metody badań społecznych – podejście aplikacyjne", Warszawa: PWNpl
dc.typeBooks Review
dc.page.number118-122
dc.contributor.authorAffiliationSzkoła Główna Handlowa w Warszawiepl
dc.identifier.eissn1733-8069
dc.referencesMaison Dominika (2000), Zogniskowane wywiady grupowe: jakościowa metoda badań marketingowych, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl
dc.referencesMaison Dominika (2010), Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl
dc.referencesMaison Dominika (2019), Qualitative marketing research. Understanding consumer behaviour, London–New York: Routledge.pl
dc.contributor.authorEmailkatarzyna.archanowicz@gmail.com
dc.identifier.doi10.18778/1733-8069.19.1.06
dc.relation.volume19


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0