Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWdowiak, Anna
dc.date.accessioned2023-03-11T18:03:19Z
dc.date.available2023-03-11T18:03:19Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/46229
dc.description.abstractRozprawa doktorska dotyczy relacji pracownik-organizacja w przedsiębiorstwach sektora informatycznego. Relacja omawiana w rozprawie w swoich założeniach oparta jest na regule wzajemności i teorii wymiany. Praca naukowa przedstawia zagadnienie w odniesieniu do relacji formalnej oraz nieformalnej. W pracy przyjęto tezę, że w przedsiębiorstwach z sektora informatycznego relacje pracownik-organizacja przyjmują charakter wygrany-wygrany. Głównym celem rozprawy jest opracowanie modelu relacji pracownik-organizacja o charakterze wygrany-wygrany w przedsiębiorstwach sektora informatycznego. Model ten wskazuje na czynniki i zależności dające możliwość kształtowania relacji wygrany-wygrany.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectrelacje pracownik-organizacjapl_PL
dc.subjectrelacja wygrany-wygranypl_PL
dc.subjectkapitał intelektualnypl_PL
dc.subjectsatysfakcja z pracypl_PL
dc.subjectsektor ITpl_PL
dc.titleModel wygrany-wygrany jako rodzaj relacji pracownik-organizacja w przedsiębiorstwach sektora informatycznegopl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderAnna Wdowiakpl_PL
dc.page.number370pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.authorEmailanna.maria.wdowiak@gmail.compl_PL
dc.dissertation.directorŚwiątek-Barylska, Ilona
dc.dissertation.reviewerTyrańska, Małgorzata
dc.dissertation.reviewerGlińska-Neweś, Aldona
dc.disciplinenauki o zarządzaniu i jakościpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord