Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDudek-Mańkowska, Sylwia
dc.contributor.authorDuda-Gromada, Katarzyna
dc.contributor.editorStasiak, Andrzej
dc.date.accessioned2023-08-28T08:26:57Z
dc.date.available2023-08-28T08:26:57Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationDudek-Mańkowska, S., Duda-Gromada, K. (2007). Wydarzenia kulturalne jako element promocji turystycznej miast. W: A. Stasiak (red.), Kultura i turystyka – razem czy oddzielnie? (s. 191-204). Łódź: Wydawnictwo WSTH w Łodzi.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-918688-5-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/47806
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Wyższej Szkoły Turystyki i Hotelarstwa w Łodzipl_PL
dc.relation.ispartofKultura i turystyka - razem czy oddzielnie?, red. A. Stasiak, Wydawnictwo WSTH w Łodzi, Łódź 2007;
dc.relation.ispartofseriesKultura i Turystyka;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.titleWydarzenia kulturalne jako element promocji turystycznej miastpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number191-204pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawskipl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawskipl_PL
dc.referencesBarich H., Kotler Ph., 1991, A framework for marketing image management, Sloan Marketing Review, 32 (2).pl_PL
dc.referencesCzornik M., 2000, Promocja miasta, Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego, Katowice.pl_PL
dc.referencesGaworecki W.W., 2003, Turystyka, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGołembski G. (red.), 2002, Kompendium wiedzy o turystyce, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa–Poznań.pl_PL
dc.referencesKnychalski W., 2004, Idea Festiwalu, http://www.lodz.pl (lipiec 2004)pl_PL
dc.referencesKowalczyk A., 2000, Geografia turyzmu, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKramer T., 1996, Podstawy marketingu, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKruczek Z., Walas B., 2004, Promocja i informacja turystyczna, Proksenia, Kraków.pl_PL
dc.referencesLijewski T., Mikułowski B., Wyrzykowski J., 2002, Geografia turystyki Polski, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŁuczak A., 2002, Wizerunek miasta jako element strategii marketingowej, [w:] Marketing terytorialny, pod red. T. Markowskiego, PAN KPZK, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMałek J., 2003, Turystyka kulturowa jako czynnik rozwoju lokalnego, Prace i Studia Geograficzne, t. 32, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMichałowski L., 2003, Turystyka i sposoby promocji miast, Studia Regionalne i Lokalne, nr 4 (14).pl_PL
dc.referencesMurzyn M.A., 2002, Miasto postindustrialne - rola kultury w strategii rozwoju miasta na przykładzie Bilbao, XV Konwersatorium wiedzy o mieście, Wyd. UŁ, Łódź.pl_PL
dc.referencesObrębalski M., 2004, Marketing przestrzeni miejskiej, [w:] Ekonomika i zarządzanie miastem, pod red. R. Brola, Wyd. AE im. O. Langego, Wrocław.pl_PL
dc.references"Produkty turystyczne", 2006, http://www.pot.gov.pl (październik 2006)pl_PL
dc.references"Program rozwoju turystyki", 1996, http://www.wroclaw.pl (październik 2006).pl_PL
dc.referencesRichards G. (red.), 1996, Cultural tourism in Europe, CAB International, UK.pl_PL
dc.referencesRichards G., Wilson J., 2004, The impact of cultural events on city image: Rotterdam, cultural capital of Europe 2001, Urban Studies, 41 (10).pl_PL
dc.referencesRogalewski O., 1974, Zagospodarowanie turystyczne, WSiP, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSmoleń M., 2003, Przemysły kultury. Wpływ na rozwój miast, Wyd. UJ, Kraków.pl_PL
dc.references"Strategia promocyjna Krakowa", 2004, http://www.krakow.pl (styczeń 2006).pl_PL
dc.disciplinegeografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzennapl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe