Wyświetlanie pozycji 11-110 z 14

    child’s creativity (1)
    codzienność dzieci (1)
    codzienność edukacyjna (1)
    cognitive representations (enactive, iconic and symbolic) (1)
    common good (1)
    common worlds (1)
    cooperation with socio-economic environment (1)
    critical-emancipatory perspective (1)
    Dalton Plan (1)
    diagnosis of creative potential (1)
    diagnoza potencjału twórczego (1)
    diagnoza zintegrowana (1)
    digital activity (1)
    discourses (1)
    dobro wspólne (1)
    dyskurs dziecięcy (1)
    dyskurs edukacyjny (1)
    dyskursy (1)
    dziecko-agens (1)
    e-culture of children (1)
    e-kultura dziecięca (1)
    early education (1)
    educational discourse (1)
    educational environment (1)
    educational institutions (1)
    edukacja w zakresie umiejętności czytania i pisania (1)
    elementary school (1)
    entanglement in the education system (1)
    epistemological beliefs (1)
    everyday educational life (1)
    fenomenografia (1)
    Helen Parkhurst (1)
    heterogeneity (1)
    implementation project (1)
    individualized and adaptive instruction (1)
    indywidualna i adaptacyjna instrukcja (1)
    instytucje edukacyjne (1)
    integrated diagnosis (1)
    internet (1)
    językowy obraz świata (1)
    knowledge construction (1)
    konstruowanie wiedzy (1)
    książka obrazkowa (1)
    language development (1)
    linguistic worldview (1)
    literacy education (1)
    literacy learning model (1)
    metoda portfolio (1)
    mobile devices (1)
    model nauki czytania i pisania (1)
    młodszy wiek szkolny (1)
    New Education movement (1)
    new school entry level (1)
    niejednorodność (1)
    Nowe Wychowanie (1)
    nowy poziom wejścia do szkoły (1)
    oppressiveness (1)
    opresyjność (1)
    organizacja przestrzeni (1)
    organization of the environment (1)
    pandemia (1)
    pandemic (1)
    participation (1)
    partycypacja (1)
    pedagogia wspólnych światów dzieci i zwierząt (1)
    pedagogika alternatywna (1)
    pedagogy of the common worlds of children and animals (1)
    perspektywa krytyczno-emancypacyjna (1)
    phenomenography (1)
    picture book (1)
    piosenka dziecięca (1)
    Plan Daltoński (1)
    poczucie własnej wartości (1)
    podejście Reggio Emilia (1)
    podmiotowość (1)
    portfolio method (1)
    positive psychology (1)
    posthumanism (1)
    posthumanizm (1)
    predyspozycje metaforyzacyjne dzieci (1)
    projekt wdrożeniowy (1)
    przedszkole jako miejsce wspólne (1)
    Przedszkole Uniwersyteckie w Gdańsku (1)
    przekazywanie wiedzy (1)
    przekonania epistemologiczne (1)
    psychologia pozytywna (1)
    reasoning of small children (1)
    relacyjność (1)
    relationality (1)
    reprezentacje poznawcze (enaktywne, ikoniczne, symboliczne) (1)
    rozumowanie małych dzieci (1)
    rozwój językowy (1)
    self-esteem (1)
    studia nad dzieciństwem (1)
    subjectivity (1)
    szkoła podstawowa (1)
    the internet (1)
    The Reggio Emilia Approach (1)
    transfer of knowledge (1)
    twórczość dziecka (1)