dc.contributor.author | Wiśniewska-Kin, Monika | |
dc.date.accessioned | 2023-10-26T14:28:01Z | |
dc.date.available | 2023-10-26T14:28:01Z | |
dc.date.issued | 2023-10-21 | |
dc.identifier.issn | 2450-4491 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/48200 | |
dc.description.abstract | The text is a report on a scientific seminar on the implementation of the project of learning in the context of literacy. The meeting was attended by: the Authorities of the University of Lodz, the Faculty of Educational Sciences, and representatives of the socio-economic environment. Issues related to the implementation and the research process were discussed. | en |
dc.description.abstract | Tekst jest sprawozdaniem z seminarium naukowego poświęconego wdrożeniu projektu uczenia się w kontekście nauki czytania i pisania. W spotkaniu uczestniczyli: władze Uniwersytetu Łódzkiego, Wydziału Nauk o Wychowaniu oraz przedstawiciele środowiska społeczno-gospodarczego. Omówiono zagadnienia związane z wdrożeniem oraz kwestie dotyczące procesu badawczego. | pl |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartofseries | Nauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne;2 | pl |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0 | |
dc.subject | implementation project | en |
dc.subject | cooperation with socio-economic environment | en |
dc.subject | literacy learning model | en |
dc.subject | projekt wdrożeniowy | pl |
dc.subject | współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym | pl |
dc.subject | model nauki czytania i pisania | pl |
dc.title | Nauka czytania wyzwalająca myślenie – radość z uczenia się | pl |
dc.title.alternative | Learning to Read to Activate Thinking – the Joy of Learning | en |
dc.type | Article | |
dc.page.number | 202-207 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl |
dc.references | Bruner J. S. (1965) Proces kształcenia, tłum. J. Radzicki, Warszawa, Państwowe Wydawnictwo Naukowe. | pl |
dc.references | Bruner J. S. (1966) W poszukiwaniu teorii nauczania, tłum. E. Krasińska, Warszawa, Państwowy Instytut Wydawniczy. | pl |
dc.references | Bruner J. S. (1971) O poznawaniu. Szkice na lewą rękę, tłum. E. Krasińska, Warszawa, Państwowy Instytut Wydawniczy. | pl |
dc.references | Bruner J. S. (1978) Poza dostarczone informacje. Studia z psychologii poznawania, tłum. B. Mroziak, Warszawa, Państwowe Wydawnictwo Naukowe. | pl |
dc.references | Huzar-Czub K., Herba G. (2018) Glissando, seria: Sonia w Krainie Sonostworów, Kraków, Polskie Wydawnictwo Muzyczne. | pl |
dc.references | Wiśniewska-Kin M., Ignerska M. (2020) Zamieniam się w słuch, czyli opowieści dźwiękiem malowane, Łódź, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego. | pl |
dc.references | Aktualności. Czytanie z przyjemnością – innowacyjna metoda nauki czytania na UŁ (2023), https://www.uni.lodz.pl/aktualnosc/szczegoly/czytanie-z-przyjemnoscia-innowacyjna-metoda-nauki-czytania-na-ul (dostęp: 17.09.2023). | pl |
dc.references | Skuteczne zdziwienie. Wyzwalamy myślenie (2021), http://skuteczne-zdziwienie.edu.pl/ (dostęp: 18.09.2023). | pl |
dc.contributor.authorEmail | monika.kin@now.uni.lodz.pl | |
dc.identifier.doi | 10.18778/2450-4491.17.14 | |
dc.relation.volume | 17 | |