Show simple item record

dc.contributor.authorZrobek, Janusz
dc.date.accessioned2012-05-22T14:05:45Z
dc.date.available2012-05-22T14:05:45Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/507
dc.description.abstractW działalności centrów logistycznych ważne jest, aby koncentrować się nie tylko na aspektach technicznych, ale przede wszystkim strategicznych aspektach rynkowych. Istnieje zatem potrzeba wykorzystania instrumentów marketingowych, aby zintensyfikować zdolności konkurencyjne centrów logistycznych zlokalizowanych w Polsce. Instrumenty marketingowe umożliwiają adaptację przedsiębiorstw do procesu rozwoju i zmian strukturalnych, które mają miejsce na rynku usług transportowych w integrującej się Europie. Co więcej, instrumenty marketingowe wspierają centra logistyczne w dążeniu ku nowoczesności i stymulowaniu korzystnej transformacji strukturalnej.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.subjectmarketingpl_PL
dc.subjectcentra logistycznepl_PL
dc.subjectkonkurencjapl_PL
dc.titleMarketing of Logistics Centres in Poland in the Circumstances of the European Integrationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number273-282
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki; Wydział Zarządzania; Katedra Przedsiębiorczości i Polityki Przemysłowej


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record