Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSoszyński, Piotr
dc.date.accessioned2024-07-10T12:43:58Z
dc.date.available2024-07-10T12:43:58Z
dc.date.issued2024-07-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/52782
dc.description.abstractThe article tries to resemble the form of a review, however, the specific form of the reviewed artifact – a website that is updated daily – means that both the content and the method of its presentation, due to their variability, defy the purpose of such a description. The text therefore focuses on the idea of the website’s functioning and possible objections to the methods of presenting the content.en
dc.description.abstractArtykuł stara się zbliżyć do formy recenzji, jednak specyficzna forma recenzowanego artefaktu – serwisu internetowego podlegającego codziennym aktualizacjom – sprawia, że treści, jak i sposób ich prezentacji, przez swą zmienność wymykają się celowości takiego opisu. Tekst zatem skupia się na idei funkcjonowania serwisu i możliwych zarzutach dotyczących sposobów prezentacji treści.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesNauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne;1pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0
dc.subjectGoogle Arts & Cultureen
dc.subjectcultural educationen
dc.subjectGoogle Arts & Culturepl
dc.subjectedukacja kulturowapl
dc.titleRecenzja: Google, Arts & Culture, ss. ∞pl
dc.title.alternativeReview: Google, Arts & Culture, pp. ∞en
dc.typeArticle
dc.page.number254-259
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl
dc.identifier.eissn2450-4491
dc.referencesBarron B. (2004) Learning Ecologies for Technological Fluency: Gender and Experience Differences, “Journal of Educational Computing Research”, nr 31, s. 1–37, https://doi.org/10.2190/1N20-VV12-4RB5-33VApl
dc.referencesPolacci F. (2015) The Google Art Project: Democratisation of Art or Ideology of Transparency?, “THEMA. La revue des Musées de la civilization”, nr 2, s. 73–84.pl
dc.referencesSzuman S. (1962) O sztuce i wychowaniu estetycznym, Warszawa, Państwowe Zakłady Wydawnictw Szkolnych.pl
dc.referencesWitkiewicz S. (1903) Dziwny człowiek, Lwów–Warszawa, Towarzystwo Wydawnicze i Księgarnia S. Sadowskiego.pl
dc.referencesZhang A. (2020) The Narration of Art on Google Arts and Culture, “The Macksey Journal”, t. 1, nr 1, art. 149, https://mackseyjournal.scholasticahq.com/article/21828 (dostęp: 6.12.2023).pl
dc.referencesAbout Google Arts & Culture (2023) https://about.artsandculture.google.com/ (dostęp: 6.12.2023).pl
dc.referencesBing (2023) https://www.bing.com/ (dostęp: 6.12.2023).pl
dc.referencesGoogle Arts & Culture (2023) https://artsandculture.google.com/ (dostęp: 6.12.2023).pl
dc.referencesStech B. (2018) Technika i niepodległość. Polska sztuka w Google Arts & Culture, https://www.purepc.pl/technika-i-niepodleglosc-polska-sztuka-w-google-arts-culture (dostęp: 6.12.2023).pl
dc.contributor.authorEmailpiotr.soszynski@now.uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/2450-4491.18.19
dc.relation.volume18


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by/4.0