Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSasin, Magdalena
dc.date.accessioned2024-07-10T12:43:58Z
dc.date.available2024-07-10T12:43:58Z
dc.date.issued2024-07-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/52783
dc.description.abstractThe report concerns the Intercultural Conference of Art Pedagogy “Education through Art for Peace”, held on September 25–28, 2023 in Ustka. The theme of the conference, organized by the Pomeranian University in Slupsk, concerned the theoretical significance and practical application of various fields of art in pedagogical activities in the broadest sense, including activities aimed at promoting and strengthening the culture of peace. The conference was attended by scholars from various countries, including Ukraine.en
dc.description.abstractSprawozdanie dotyczy Międzykulturowej Konferencji Pedagogiki Sztuki „Edukacja przez sztukę dla pokoju”, która odbyła się w dn. 25–28 września 2023 r. w Ustce. Tematyka konferencji, zorganizowanej przez Uniwersytet Pomorski w Słupsku, dotyczyła teoretycznego znaczenia i praktycznego zastosowania różnych dziedzin sztuki w szeroko pojętych działaniach pedagogicznych, w tym w aktywnościach nakierowanych na promowanie i wzmacnianie kultury pokoju. W konferencji wzięli udział naukowcy z różnych krajów, w tym z Ukrainy.pl
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesNauki o Wychowaniu. Studia Interdyscyplinarne;1pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0
dc.subjectIntercultural Conference of Arts Pedagogyen
dc.subjectpedagogy of arten
dc.subjecteducation for peaceen
dc.subjectPomeranian University in Słupsken
dc.subjectMiędzykulturowa Konferencja Pedagogiki Sztukipl
dc.subjectpedagogika sztukipl
dc.subjectedukacja dla pokojupl
dc.subjectUniwersytet Pomorski w Słupskupl
dc.titleMiędzykulturowa Konferencja Pedagogiki Sztuki – sprawozdaniepl
dc.title.alternativeIntercultural Conference of Art Pedagogy – Reporten
dc.typeOther
dc.page.number260-265
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl
dc.identifier.eissn2450-4491
dc.referencesKubinowski D. (2007) Folklor taneczny pogranicza jako źródło inspiracji edukacji międzykulturowej w: Pokój jako przedmiot międzykulturowej edukacji artystycznej, J. Chaciński (red.), Słupsk, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku, s. 89–98.pl
dc.referencesManzoor B. R., Laxmi J. P. (2022) Importance and Necessity of Peace Education in the School Curriculum for Fostering International Perspective, „International Journal of Educational Review, Law And Social Sciences” (IJERLAS), nr 2(5), s. 613–620, https://doi.org/10.54443/ijerlas.v2i5.341pl
dc.referencesPiejka A. (2023), Kultura pokoju w myśli pedagogicznej Ireny Wojnar, „Kwartalnik Pedagogiczny”, t. 267, nr 1, s. 47–63, https://doi.org/10.31338/2657-6007.kp.2023-1.4.pl
dc.referencesRomanyszyn R., Łesiw A. (2016) Wojna, która zmieniła Rondo, tłum. A. A. Oranż, Warszawa, Wydawnictwo Krytyki Politycznej.pl
dc.referencesStrona internetowa Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Pomorskiego w Słupsku, https://ip.upsl.edu.pl/instytut-pedagogiki/konferencje/miedzykulturowa-konferencja-pedagogiki-sztuki (dostęp: 15.11.2023).pl
dc.referencesPlanowany zakres działalności Sekcji Pedagogiki Sztuki KNP PAN, https://knped.pan.pl/images/PLIKI/Pliki_2020/Dzialalnosc_Sekcji_2020_23/Plan_działalności_-_Sekcja_Pedagogiki_Sztuki_KNP_PAN.pdf (dostęp: 16.11.2023).pl
dc.contributor.authorEmailmagdalena.sasin@now.uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/2450-4491.18.20
dc.relation.volume18


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by/4.0