Show simple item record

dc.contributor.authorGłowacz, Anna
dc.date.accessioned2024-10-18T15:14:13Z
dc.date.available2024-10-18T15:14:13Z
dc.date.issued2022-01-18
dc.identifier.citationGłowacz A., Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku marki, [w:] Kreatywność językowa w marketingu, Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 263-277, https://doi.org/10.18778/8220-710-1.16pl
dc.identifier.isbn978-83-8220-710-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/53434
dc.description.abstractW artykule przedstawiono istotę koncepcji storytelling i możliwości jego wykorzystania w procesie kreowania wizerunku marki. Praca składa się z trzech elementów. W pierwszej części artykułu ukazano pojęcie marki oraz wizerunku, a także omówiono zasady oraz etapy kreowania wizerunku marki. W drugiej części objaśniono istotę storytellingu oraz rodzaje narzędzi wykorzystywanych w storytellingu. Zwrócono także uwagę na archetypy, które stanowią ważny element tworzenia wizerunku marki. W ostatniej części pracy omówiono kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu storytellingu na przykładzie świątecznej kampanii firmy DocMorris.pl
dc.description.abstractThe article presents the essence of storytelling and the possibilities of using it in creating a brand image. The article consists of three elements. The first part of the article presents the concept of a brand and its image, as well as the principles and stages of creating a brand image. The second part explains the essence of storytelling and the types of tools used in storytelling. Archetypes are presented, which are an important element in creating a brand image. The last part of the work presents the creation of a brand image using storytelling on the example of the DocMorris Christmas campaign.en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w marketingu, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleStorytelling jako narzędzie kreowania wizerunku markipl
dc.title.alternativeStorytelling as a tool for creating a brand imageen
dc.typeBook chapter
dc.page.number263-277
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lubliniepl
dc.identifier.eisbn978-83-8220-711-8
dc.identifier.doi10.18778/8220-710-1.16


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/