Show simple item record

dc.contributor.authorGwiaździński, Emilian
dc.contributor.authorWadlewski, Aron-Axel
dc.date.accessioned2025-01-28T11:54:25Z
dc.date.available2025-01-28T11:54:25Z
dc.date.issued2022-07-01
dc.identifier.citationGwiaździński E., Wadlewski A., A Loyalty Program in the Area of Digital Transformation Based on the Example of the Costa Coffee Brand, [w:] The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Akademia Zarządzania i Finansów, Szymańska K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 27-38, https://doi.org/10.18778/8220-842-9.04en
dc.identifier.isbn978-83-8220-842-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54423
dc.description.abstractThe widespread digital transformation resulting from the influence of three megatrends - globalization, dynamic development of technology and the new consumer on the market, has forced companies to adapt to new market conditions. The consumer, who is the last link in the chain, focusing only on consumption, is now the co-creator of the market offer. He is more sensitive to marketing messages using modern tools such as mobile devices, among others. This study presents the process of adaptation of the Costa Coffee brand to the new market environment on the example of its loyalty program.en
dc.description.abstractPowszechna transformacja cyfrowa będąca pokłosiem wpływu trzech megatrendów - globalizacji, dynamicznego rozwoju technologii oraz nowego konsumenta na rynku, wymusiła na firmach dostosowanie się do nowych warunków rynkowych. Konsument, będący ostatnim ogniwem łańcucha, skupiający się tylko na konsumpcji jest obecnie współtwórcą oferty rynkowej. Jest bardziej wrażliwy na komunikaty marketingowe z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi takich jak między innymi urządzenia mobilne. Niniejsze opracowanie przedstawia proces adaptacji marki Costa Coffee do nowego środowiska rynkowego na przykładzie jej programu lojalnościowego.pl
dc.language.isoen
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofSzymańska K. (red.), The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.relation.ispartofseriesAkademia Zarządzania i Finansówpl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleA Loyalty Program in the Area of Digital Transformation Based on the Example of the Costa Coffee Branden
dc.title.alternativeProgramy lojalnościowe w erze transformacji cyfrowej na przykładzie marki Costa Coffeepl
dc.typeBook chapter
dc.page.number27-38
dc.contributor.authorAffiliationGwiaździński, Emilian - University of Lodz, Faculty of Management, Department of Marketingen
dc.contributor.authorAffiliationWadlewski, Aron-Axel - University of Lodz, Faculty of Management, Department of Marketingen
dc.identifier.eisbn978-83-8220-843-6
dc.identifier.doi10.18778/8220-842-9.04


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/