Show simple item record

dc.contributor.authorGarda, Maria B.
dc.date.accessioned2025-03-05T12:03:46Z
dc.date.available2025-03-05T12:03:46Z
dc.date.issued2016-04-15
dc.identifier.citationGarda M., Modele fuzji gatunkowej w grach cyfrowych, [w:] Trajektorie obrazów: Strategie wizualne w sztuce współczesnej, Sztuka-Media-Kultura, Kluszczyński R., Rode D. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 69-77, https://doi.org/10.18778/7969-425-9.06pl
dc.identifier.isbn978-83-7969-425-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/54866
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofKluszczyński R., Rode D. (red.), Trajektorie obrazów: Strategie wizualne w sztuce współczesnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;pl
dc.relation.ispartofseriesSztuka-Media-Kulturapl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleModele fuzji gatunkowej w grach cyfrowychpl
dc.typeBook chapter
dc.page.number69-77
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Mediów i Kultury Audiowizualnejpl
dc.identifier.eisbn978-83-7969-540-9
dc.identifier.doi10.18778/7969-425-9.06


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/