dc.contributor.author | Garda, Maria B. | |
dc.date.accessioned | 2025-03-05T12:03:46Z | |
dc.date.available | 2025-03-05T12:03:46Z | |
dc.date.issued | 2016-04-15 | |
dc.identifier.citation | Garda M., Modele fuzji gatunkowej w grach cyfrowych, [w:] Trajektorie obrazów: Strategie wizualne w sztuce współczesnej, Sztuka-Media-Kultura, Kluszczyński R., Rode D. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 69-77, https://doi.org/10.18778/7969-425-9.06 | pl |
dc.identifier.isbn | 978-83-7969-425-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/54866 | |
dc.language.iso | pl | |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl |
dc.relation.ispartof | Kluszczyński R., Rode D. (red.), Trajektorie obrazów: Strategie wizualne w sztuce współczesnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015; | pl |
dc.relation.ispartofseries | Sztuka-Media-Kultura | pl |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.title | Modele fuzji gatunkowej w grach cyfrowych | pl |
dc.type | Book chapter | |
dc.page.number | 69-77 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Mediów i Kultury Audiowizualnej | pl |
dc.identifier.eisbn | 978-83-7969-540-9 | |
dc.identifier.doi | 10.18778/7969-425-9.06 | |