Show simple item record

dc.contributor.authorKruszyńska, Agnieszka
dc.date.accessioned2025-05-22T11:44:31Z
dc.date.available2025-05-22T11:44:31Z
dc.date.issued2022-12-30
dc.identifier.citationKruszyńska A., Udzielanie informacji zwrotnej na zajęciach języka obcego – analiza wybranych aplikacji, [w:] Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Grochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. 13-23, https://doi.org/10.18778/8220-940-2.02pl
dc.identifier.isbn978-83-8220-940-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/55612
dc.description.abstractPodczas wybuchu pandemii wirusa SARS-CoV-2 na przełomie lat 2019/2020 nauczanie zdalne stało się rozwiązaniem umożliwiającym zachowanie ciągłości edukacyjnej niemalże na całym świecie. Celem tego artykułu jest analiza aplikacji przeznaczonych do tworzenia materiałów interaktywnych oraz ich wykorzystanie do udzielania informacji zwrotnej. Narzędzia wyselekcjonowano na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród 278 nauczycieli uczestniczących w webinarze dotyczącym nauczania online, a następnie zostały przeanalizowane według 6 kryteriów: 1) Możliwość śledzenia postępów uczniów; 2) Udostępnianie automatycznej i natychmiastowej informacji zwrotnej; 3) Możliwość personalizacji informacji zwrotnej; 4) Możliwość indywidualizacji informacji zwrotnej; 5) Możliwość weryfikacji zadań otwartych przez nauczyciela; 6) Możliwość kontaktu bezpośredniego ucznia z nauczycielem. Zaprezentowane wyniki mogą ułatwić nauczycielom, zwłaszcza języków obcych, wybór narzędzia najbardziej dopasowanego do ich własnych potrzeb, a przede wszystkim, do potrzeb uczniów. pl
dc.description.abstractDuring the SARS-CoV-2 pandemic outbreak at the turn of 2019/2020, distance learning has become a compulsion, but also a solution that allows to maintain the continuity of education all over the world. The purpose of this article is to provide an analysis of educational applications designed to create interactive materials and their feedback. The tools were selected from an online survey of 278 teachers participating in the online learning webinar, and then analyzed by 6 criteria: 1) The ability to track students' progress; 2) Possibility to personalize the feedback; 3) Possibility of individualization of feedback; 4) Providing automatic and immediate feedback, 5) Possibility of direct contact between the student and the teacher, 6) Possibility of verifying open tasks. The results presented can help teachers, especially foreign language teachers, choose the tools that best suit their needs, and most importantly, suit the needs of students. en
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofGrochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;pl
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleUdzielanie informacji zwrotnej na zajęciach języka obcego – analiza wybranych aplikacjipl
dc.title.alternativeProviding feedback on remote classes - analysis of selected applicationsen
dc.typeBook chapter
dc.page.number13-23
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Filologii Hiszpańskiej, Zakład Językoznawstwa Hiszpańskiego i Ogólnegopl
dc.identifier.eisbn978-83-8220-941-9
dc.contributor.authorEmailagnieszka.kruszynska@uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/8220-940-2.02


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/