Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKusz, Agnieszka
dc.date.accessioned2025-05-23T05:36:31Z
dc.date.available2025-05-23T05:36:31Z
dc.date.issued2022-12-30
dc.identifier.citationKusz A., Działanie projektowe jako sposób aktywizacji w dydaktyce, [w:] Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Grochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. , https://doi.org/10.18778/8220-940-2.14pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8220-940-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/55624
dc.description.abstractW artykule zostały poruszone kwestie wysokiej rangi działania twórczego i wspólnotowego jako sposobu walki z negatywnymi konsekwencjami izolacji w trakcie pandemii. Opisano w nim przykład projektu „Lipska-ALO”, który był autorskim pomysłem na kreatywne odczytanie poezji krakowskiej poetki. Zwrócono uwagę na potrzebę poczucia wspólnoty w młodym wieku, szczególnie w trakcie obowiązkowego lockdownu w związku z pandemią COVID-19.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofGrochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022;
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.titleDziałanie projektowe jako sposób aktywizacji w dydaktycepl_PL
dc.title.alternativeProject activities as a way of activation in teachingpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number187-194pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademickie Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowiepl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8220-941-9
dc.contributor.authorEmailakusz@alo.rzeszow.plpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8220-940-2.14


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/