dc.contributor.author | Kusz, Agnieszka | |
dc.date.accessioned | 2025-05-23T05:36:31Z | |
dc.date.available | 2025-05-23T05:36:31Z | |
dc.date.issued | 2022-12-30 | |
dc.identifier.citation | Kusz A., Działanie projektowe jako sposób aktywizacji w dydaktyce, [w:] Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Grochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022, s. , https://doi.org/10.18778/8220-940-2.14 | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-8220-940-2 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/55624 | |
dc.description.abstract | W artykule zostały poruszone kwestie wysokiej rangi działania twórczego i wspólnotowego jako sposobu walki z negatywnymi konsekwencjami izolacji w trakcie pandemii. Opisano w nim przykład projektu „Lipska-ALO”, który był autorskim pomysłem na kreatywne odczytanie poezji krakowskiej poetki. Zwrócono uwagę na potrzebę poczucia wspólnoty w młodym
wieku, szczególnie w trakcie obowiązkowego lockdownu w związku z pandemią COVID-19. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | Grochala B., Pokorska M., Syrek M. (red.), Aktywizacja – innowacja – inspiracja w (glotto)dydaktyce , Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2022; | |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | |
dc.title | Działanie projektowe jako sposób aktywizacji w dydaktyce | pl_PL |
dc.title.alternative | Project activities as a way of activation in teaching | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.page.number | 187-194 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Akademickie Liceum Ogólnokształcące w Rzeszowie | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-8220-941-9 | |
dc.contributor.authorEmail | akusz@alo.rzeszow.pl | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.18778/8220-940-2.14 | |