Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDesperak, Izabela
dc.date.accessioned2025-12-15T08:15:58Z
dc.date.available2025-12-15T08:15:58Z
dc.date.issued2025-12-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/56985
dc.language.isopl
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl
dc.relation.ispartofseriesWładza Sądzenia;29pl
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
dc.titleO równościową zmianę polityki edukacyjnej: Recenzja książki Elżbiety Górnikowskiej-Zwolak, „Polityka – edukacja – płeć kulturowa. Z perspektywy antropogiki społecznej”, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice 2021pl
dc.typeOther
dc.page.number179-183
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl
dc.identifier.eissn2300-1690
dc.contributor.authorEmailizabela.desperak@uni.lodz.pl
dc.identifier.doi10.18778/2300-1690.29.11


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0