Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBiernacki, Marek
dc.contributor.authorEjsmont, Wiktor
dc.date.accessioned2012-06-01T11:20:25Z
dc.date.available2012-06-01T11:20:25Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/653
dc.description.abstractIn the article authors try to measure the effectiveness of learning in secondary schools in Wroclaw. For this purpose, they use models for panel data. The use of panel models to measure the effectiveness have been launched by Aitkins and Longford in 1986. Our work focuses on the use of the ideas presented by these authors, which we apply to data describing the results of secondary schools and matriculation exams, and school characteristics.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis, Folia Oeconomica;
dc.titleEfektywność kształcenia we wrocławskich liceachpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number157-172
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów; Instytut Zastosowań Matematyki


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord