Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKurzyk, Bartłomiej
dc.date.accessioned2015-03-09T11:59:37Z
dc.date.available2015-03-09T11:59:37Z
dc.date.issued2003
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/7131
dc.description.abstractThis paper article presents the role of corporate websites in creating and sustaining company’s image. It identifies main areas of marketers’ concerns and gives practical hints on how to establish a successful corporate website. Analysis include Internet presence, graphical design, technical design and content (Internet Presence Sites, on-line storefronts, content sites). The paper presents the view that setting up corporate website can be very efficient and effective way of supporting company’s PR activities and the website can be an important tool of building company’s image.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;168
dc.titleStrony WWW jako użyteczny instrument public relationspl_PL
dc.title.alternativeInternet Websites as a Useful Public Relations Toolpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[111]-121pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord