dc.contributor.author | Wiśniewska-Kin, Monika | |
dc.date.accessioned | 2015-03-26T11:47:53Z | |
dc.date.available | 2015-03-26T11:47:53Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.issn | 1233-7609 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/7507 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli; | pl_PL |
dc.publisher | Kuratorium Oświaty w Krakowie; | pl_PL |
dc.publisher | Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Krakowie | pl_PL |
dc.relation.ispartofseries | Hejnał Oświatowy;4/82 / 2009 | |
dc.title | Rozwijanie dziecięcych sposobów rozumienia pojęć. Kiedy „rzeczywistość krzyczy”, czyli o problemach uczniowskiego rozumienia tekstów | pl_PL |
dc.type | Article | pl_PL |
dc.page.number | 2-6 | |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
dc.references | Bancroft D.: Categorization, concepts and reasoning. W: Children’s cognitive and language development, V. Lee, P. Gupta. Oxford 2002. | pl_PL |
dc.references | Bartmiński J.: Definicja kognitywna jako narzędzie opisu konotacji słowa. W: Konotacja, red. J. Bartmiński. Lublin 1988. | pl_PL |
dc.references | Bartmiński J.: Stereotyp jako przedmiot lingwistyki. W: Z problemów frazeologii polskiej i słowiańskiej, red. M. Basaj i D. Rytel, t. III. Wrocław 1995. | pl_PL |
dc.references | Bartrniński J., Tokarski R.: Definicja semantyczna: czego i dla kogo? W: O definicjach i definiowaniu, red. J. Bartmiński. Lublin 1993. | pl_PL |
dc.references | Donaldson M.: Myślenie dzieci. Warszawa 1986. | pl_PL |
dc.references | Klus-Stańska D.: Konstruowanie wiedzy w szkole. Olsztyn 2000. | pl_PL |
dc.references | Kognitywistyka. Problemy i perspektywy, red. H. Kardela, Z. Muszyński, M. Rajewski. Lublin 2005. | pl_PL |
dc.references | Kognitywne podstawy języka i językoznawstwa, red. E. Tabakowska. Kraków 2001. | pl_PL |
dc.references | Lindberg M. A.: Is knowledge Base Development a Necessary and Sufficient Condition for Memory Development? „Journal of Experimental Child Psychology” 1980, 30. | pl_PL |
dc.references | Maćkiewicz J.: Kategoryzacja a językowy obraz świata. W: Językowy obraz świata, red. J. Bartmiński. Lublin 1990, s. 52. | pl_PL |
dc.references | Myszkowska-Litwa M.: Wychowanie intelektualne w teorii dydaktycznej i praktyce edukacyjnej. Kraków 2007. | pl_PL |
dc.references | Nowakowska-Kempna I.: Aproksymacja semantycznego continuum. W: Język a kultura, t. 12. Wrocław 1992, s. 128. | pl_PL |
dc.references | Palka S.: Aktualne tendencje w teorii i praktyce kształcenia szkolnego, „Hejnał Oświatowy” 2001, nr 2. | pl_PL |
dc.references | Palka S.: Dydaktyczne kreowanie „edukacji jutra”. W: Edukacja Jutra. VI Tatrzańskie Seminarium Naukowe, red. K. Denek, T. M. Zimny. Częstochowa 2000. | pl_PL |
dc.references | Palka S.: Nauki pedagogiczne a edukacja jutra. W: Edukacja Jutra. V Tatrzańskie Seminarium Naukowe, red. K. Denek, T. M. Zimny. Częstochowa 1999. | pl_PL |
dc.references | Palka S.: Wychowanie w procesie kształcenia. W: Wychowanie i kształcenie w reformowanej szkole, red. T. Koszczyc, M. Lewandowski, W. Starościak. Wrocław 2004. | pl_PL |
dc.references | Pedagogika, red. Z. Kwieciński, B. Śliwerski, t. 1. Warszawa: PWN 2003. | pl_PL |
dc.references | Podstawy gramatyki kognitywnej, red. H. Kardela. Warszawa 1994. | pl_PL |
dc.references | Pogranicza pedagogiki i nauk pomocniczych, red. St. Palka. Kraków: Wyd. Uniwersytetu Jagiellońskiego 2004. | pl_PL |
dc.references | Psychologia języka dziecka. Osiągnięcia, nowe perspektywy, red. B. Bokus, G. W. Shugar. Gdańsk 2007. | pl_PL |
dc.references | Tokarski R.: Słownictwo jako interpretacja świata. W: Encyklopedia kultury polskiej XX wieku, red. J. Bartmiński. Wrocław 1993. | pl_PL |