• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Nauk o Wychowaniu | Faculty of Educational Sciences
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Kaźmierczak, Arkadiusz (2)
Kowalska, Jolanta Elżbieta (1)Tematedukacja olimpijska w szkole (2)
Olympic education in school (2)
zasada fair play (2)football fans (1)idea of Olympism (1)idea olimpizmu (1)kibice piłki nożnej (1)Modern Olympism (1)Nowożytny olimpizm (1)principle of 'fair play' (1)... zobacz więcejData wydania2010 (2)Has File(s)Yes (2)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Zasada fair play jako wartość wychowawcza w edukacji szkolnej i w przeciwdziałaniu chuligaństwu na stadionach. Raport z badań w ramach projektu pilotażowego „Jestem fair” realizowanego w łódzkich szkołach 

Kowalska, Jolanta Elżbieta; Kaźmierczak, Arkadiusz (CSP w Legionowie, 2010)
Thumbnail

Idea olimpizmu jako alternatywna koncepcja edukacyjno-wychowawcza 

Kaźmierczak, Arkadiusz (Wyd. Ośrodek Rekreacji, Sportu i Edukacji , Lwów-Poznań-Warszawa, 2010)
In times of crisis of educational values the idea of Olympism, together with the principle of fair play is perceived by many supporters as one of the most effective forms of education, which should find a prominent place ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności