| dc.contributor.author | Karolczuk, Agnieszka | |
| dc.date.accessioned | 2015-06-12T11:14:13Z | |
| dc.date.available | 2015-06-12T11:14:13Z | |
| dc.date.issued | 2010 | |
| dc.identifier.issn | 0860-6587 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/9536 | |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
| dc.relation.ispartofseries | Acta Universitatis Lodziensis. Kształcenie Polonistyczne Cudzoziemców;17 | |
| dc.title | Teksty, „podteksty” i konteksty a przyswajanie aspektu | pl_PL |
| dc.type | Article | pl_PL |
| dc.page.number | [251]-256 | pl_PL |
| dc.contributor.authorAffiliation | Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II | pl_PL |
| dc.references | Bańko M., 2002, Wykłady z polskiej fleksji, PWN, Warszawa. | pl_PL |
| dc.references | Bracha-Czaina J., 1999, Szczeliny istnienia, Wydawnictwo eFKa, Kraków. | pl_PL |
| dc.references | Nagórko A., 2000, Zarys gramatyki polskiej (ze słowotwórstwem), PWN, Warszawa. | pl_PL |
| dc.references | Morfologia, 1999: Gramatyka współczesnego języka polskiego. Morfologia, red. R. Grzegorczykowa, R. Laskowski, H. Wróbel, PWN, Warszawa. | pl_PL |