Show simple item record

dc.contributor.authorZalewska-Turzyńska, Magdalena
dc.date.accessioned2015-06-25T06:52:44Z
dc.date.available2015-06-25T06:52:44Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/10184
dc.description.abstractThis paper concentrates on identifying the problem of controlling the communication behavior of e-customers by imposing the channel or even communication scenario; analyze, and display examples of such practices. The method used is critical analysis and the area where the study was conducted – mainly Poland.pl_PL
dc.description.abstractOpracowanie koncentruje się na zidentyfikowaniu problemu sterowania komunikacyjnymi zachowaniami e-klientów przez narzucenie kanału, sposobu a nawet scenariusza komunikacji, zanalizowanie oraz wskazanie przykładów takich praktyk. Zastosowaną metodą jest analiza krytyczna, zaś obszar, którym objęto badania to głownie Polska.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;282
dc.titleJak organizacja steruje komunikacyjnymi zachowaniami (e-)klientówpl_PL
dc.title.alternativeHow the Organization Control the Communication Behavior of Its E-Clientspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[295]-304pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania, Katedra Zarządzaniapl_PL
dc.referencesBielski M., Podstawy teorii organizacji i zarządzania, C.H. Beck, Warszawa 2002pl_PL
dc.referencesEisingerich A. B., Kretschmer T., In E-Commerce, More Is More, „Harvard Business Review”, Mar 01, 2008pl_PL
dc.referencesKempisty M., (red.), Mały Słownik Cybernetyczny, Wiedza Powszechna, Warszawa 1973pl_PL
dc.referencesKiesler S., Thinking Ahead. The hidden messages in computer network, „Harvard Business Review”, January-February 1986pl_PL
dc.referencesPekelis W., Maleńka Encyklopedia Wielkiej Cybernetyki, Wydawnictwo Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa 1974pl_PL
dc.referencesSieben I., De Grip A., Longen J., Sřrensen O., Technology, selection and training in call centers, „Industrial and Labor Relations Review”, July 2009, Vol. 62, No. 4pl_PL
dc.referencesSwatowska K., Czy jakość obsługi klienta można zmierzyć?, 7.02.2013 http://interaktywnie.com/biznes/blog-ekspercki/blogi/czy-jakosc-obslugi-klienta-moznazmierzyc- 23249; http://swatowska.pl/czy-jakosc-obslugi-klienta-mozna-zmierzyc/; [dostęp 3.03.2013]pl_PL
dc.referencesCall center – standard nowoczesnej firmy „Comarch Your Bussiness” http://itnetwork.comarch.pl/aktualnosci/newsy/widget/news/1/call-center---standardnowoczesnej- firmy [dostęp 3.03.2013]pl_PL
dc.referencesEuropejska norma jakościowa zarządzania dla call center EN 15838 http://www.masterplan.pl/download/EN15838_wpigulce_v2.pdfpl_PL
dc.referencesPowstał bank skryptów rozmów telesprzedażowych 06-05-2012 http://www.callcenternews.pl/ 2012/05/06/ powstal-bank-skryptow-rozmow-telesprzedazowych/ [dostęp 3.03.2013]pl_PL
dc.referencesUstawa z dn. 29 sierpnia 1997 r. Dz.U. Nr 140, poz. 939 z późn. zm.pl_PL
dc.referenceshttp://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:C:1998:351:0003:0003:EN:PDFpl_PL
dc.referenceshttp://www.callcenternews.pl/scenariusz/pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record