Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 461-480 z 855
-
Edukacja obywatelska na łamach czasopisma „Oświata i Wychowanie” (Organ Ministerstwa Wyznań Religijnych i Oświecenia Publicznego 1929–1938)
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Szkic do obrazu czasopiśmiennictwa mariawickiego lat 1907–1935 z perspektywy badań nad praktyką i ideologią oświatową Kościoła Starokatolickiego Mariawitów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Zainteresowanie kwestią oświaty i wychowania młodzieży na łamach dziennika „Rozwój” w latach 1918–1933
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Problematyka oświatowa na łamach prasy samorządowej w II Rzeczypospolitej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Szkoła, uczeń, nauczyciel na łamach „Warszawskiego Czasopisma Lekarskiego” w latach 1924–1939
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Gimnazja w pierwszych dziesięcioleciach XX wieku w świetle zawartości czasopisma „Muzeum”
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Prasa polska na Dalekim Wschodzie jako źródło do dziejów oświaty polonijnej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Edukacyjne uwarunkowania rozwoju kreatywności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017) -
Pracoholik a pracoholik entuzjastyczny – dwa światy?
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011) -
English Educational Policy. Contemporary Challenges in a Historical-Comparative Context
(Łódź University Press, Jagiellonian University Press, 2017)The book concerns contemporary ideological discourses, preceded by a synthetic analysis of the roots of political changes in education in England. The author focusses on trends and stages of educational development from ... -
Relacja mistrz–uczeń: próba interpretacji na podstawie refleksji nad autobiografią naukową Profesor Ireny Lepalczyk
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)Tekst stanowi próbę charakterystyki relacji mistrz- uczeń, jaka łączyła Irenę Lepalczyk z Heleną Radlińską. Interpretacja dokonywana jest w oparciu o odczytanie ostatniej książki Ireny Lepalczyk Wśród ludzi i książek, w ... -
Pedagogika społeczna: wstępy i kontynuacje
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Wprowadzenie do epistemologii pracy społecznej. Odniesienia do społeczno-pedagogicznej perspektywy poznania pracy społecznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015) -
Linie aktywności w procesie przepływu informacji – przykład asystentów rodziny
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017) -
Rewitalizacja w perspektywie społeczno-pedagogicznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017) -
Możliwości działania pedagoga społecznego w obszarze problematyki chorób i zaburzeń psychicznych – na przykładzie psychiatrii środowiskowej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017) -
Ku autonomii wychowawcy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017) -
Kompensacja sieroctwa w Domu Dziecka dla Małych Dzieci – na przykładzie Domowego Przedszkola
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017) -
Pedagog społeczny w ujęciu profesor Ireny Lepalczyk
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)