Search
Now showing items 1-10 of 11
Wymiary kreatywności w obszarze marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W związku ze zmianami na rynku przed współczesnym zarządzaniem marketingowym otwierają się nowe wyzwania. Aby im sprostać, trzeba szukać narzędzi, które będą w takich okolicznościach skuteczne. Marketing potrzebuje wiedzy ...
Marketing terytorialny a rozwój terenów wiejskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Wskaźniki marketingowe dla decydentów determinujące wzrost roli marketingu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Strategie marketingowe stosowane przez Grupę Mokate Sp. z o.o.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Strategia firmy świadczącej usługi marketingowe
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Droga do dobrej strategii, czyli jak sprzedać akumulator do czerwonego Forda przez Internet
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
E-komunikacja na rynku usług bankowych. Modele, narzędzia, zastosowanie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Ewolucja marketingu – wymiar historyczny i naukowy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Badania marketingowe na użytek decyzji menedżerskich
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)