• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania / Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania / Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorBrodzińska, Monika (1)Chlebiej, Joanna (1)Czapla, Tomasz (1)Czarnecki, Jerzy S. (1)Czerwiński, Mateusz (1)Dąbrowska, Karolina (1)Florczak, Łukasz (1)Gad, Jacek (1)Glinkowska, Beata (1)Jerzyk, Ewa (1)... View MoreSubject
zarządzanie (18)
strategia (4)przedsiębiorstwo (3)rachunkowość (3)analiza (2)finanse (2)innowacje (2)management (2)organizacja (2)pracownik (2)... View MoreDate Issued2013 (8)2009 (2)2011 (2)2017 (2)2012 (1)2014 (1)2015 (1)2016 (1)Has File(s)Yes (18)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 18

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wymiary kreatywności w obszarze marketingu 

Jerzyk, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W związku ze zmianami na rynku przed współczesnym zarządzaniem marketingowym otwierają się nowe wyzwania. Aby im sprostać, trzeba szukać narzędzi, które będą w takich okolicznościach skuteczne. Marketing potrzebuje wiedzy ...
Thumbnail

Cechy pracy kierowników a skłonność do wdrażania innowacji 

Chlebiej, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Aktualna sytuacja ekonomiczna, nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, wymaga wielu zmian w strukturze organizacji. Większość tych zmian ma swoje źródło lub jest związana z metodami zarządzania i przywództwem. Firmy, ...
Thumbnail

Podstawy zarządzania 

Czapla, Tomasz; Glinkowska, Beata (Uniwersytet Łódzki, Wydział ZarządzaniaKrajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, 2015)
Celem niniejszego rozdziału jest przedstawienie bazowych informacji na temat podstaw zarządzania skoncentrowanych wokół następujących obszarów tematycznych: formułowanie celów organizacyjnych, misja i wizja, podejmowanie ...
Thumbnail

Innowacje w łańcuchach dostaw źródłem przewagi konkurencyjnej w XXI wieku 

Unknown author (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

Ścieżki niepowodzeń gospodarczych. Redukcja zagrożenia niepowodzeniem jako element strategii małej firmy 

Ropęga, Jarosław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Propozycja wyceny marki wg zmodyfikowanej metody bieżącego wykorzystania na przykładzie lodów Augusto 

Czerwiński, Mateusz; Wiszowata, Roma (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Przedmiotem zainteresowania autorów opracowania jest marka lodów Augusto, której producentem jest firma Kilargo. Jeszcze w latach 90. lody Augusto posiadały 10% rynku i były najchętniej kupowanymi lodami polskiej produkcji, ...
Thumbnail

Sztuka wojny Sun Tzu jako podstawa strategii rozwoju personelu 

Dąbrowska, Karolina (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Opracowanie dotyczy problematyki strategii rozwoju personelu, lecz w bardzo nietypowym, często dyskusyjnym ujęciu. Praca zawiera bardzo szczegółową analizę oraz interpretację uniwersalnych treści zawartych w Sztuce wojny ...
Thumbnail

Różnorodność pokoleniowa pracowników – wyzwaniem dla współczesnych pracodawców 

Kaczorowska, Joanna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Realia zatrudnienia ulegają zmianie. Pracownicy na obecnym rynku pracy wyznają różne wartości oraz mają różne oczekiwania. Współczesnych pracowników nie można rekrutować, szkolić, motywować w taki sam sposób jak dawniej. ...
Thumbnail

Ocenianie okresowe a inne działania ze sfery realizacji funkcji personalnej w organizacji 

Michałkiewicz, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Ocenianie okresowe pracowników jest procesem złożonym, a jednocześnie mającym zasadniczy wpływ na efektywne funkcjonowanie organizacji. Wpływ ten widoczny jest w powiązaniach systemu oceniania z innymi działaniami z zakresu ...
Thumbnail

Misje czołowych polskich uniwersytetów w kontekście adekwatności do opracowania i wdrożenia Balanced Scorecard 

Kariozen, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Celem niniejszego artykułu jest porównanie misji czołowych polskich uniwersytetów i ocena ich adekwatności do opracowania wizji, przełożenia na strategię i cele strategiczne dla potrzeb opracowania i wdrożenia BSC. Poprzez ...
  • 1
  • 2

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback