• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorSikora-Fernandez, Dorota (3)Czerwonka, Piotr (2)Danielewicz, Justyna (2)Gontar, Beata (2)Gontar, Zbigniew (2)Moterski, Filip (2)Orankiewicz, Agnieszka (2)Antczak, Mariola (1)Churski, Paweł (1)Ciach, Katarzyna (1)... zobacz więcejTematrozwój miast (8)urbanizacja miast (6)kreatywność (5)planowanie przestrzenne (5)zrównoważony rozwój (5)smart city (3)bazy danych (2)bezpieczeństwo danych (2)Business Intelligence (2)cyfryzacja (2)... zobacz więcejData wydania
2019 (46)
Has File(s)Yes (46)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 46

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc. 

Woźniak, Jan Fabian (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest dokonanie analizy innowacyjnego wizerunku firmy Apple Inc. i pokazanie jaki wpływ na jego kreowanie miała tożsamość organizacji, kultura korporacyjna oraz przywództwo Steve’a Jobsa. W opracowaniu opisane ...
Thumbnail

Kreatywny biznes na przykładzie firmy funkcjonującej w branży materiałów izolacyjnych 

Drzazga, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
W rozdziale poruszono problematykę kreatywności i innowacyjności w praktyce gospodarczej na przykładzie małej firmy zlokalizowanej w Łodzi i funkcjonującej na rynku materiałów izolacyjnych. Niniejsze opracowanie ma charakter ...
Thumbnail

Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów 

Ziębicka, Kaja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Problematyka rozdziału dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, pracy zespołowej oraz kreatywności. Część teoretyczna oparta została na źródłach literaturowych, miała na celu określenie cech zespołów zdolnych do generowania ...
Thumbnail

Przedsiębiorczość w social mediach 

Tiviakova, Anastasiia (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Rozdział podejmuje problematykę dotyczącą znaczenia mediów społecznościowych dla współczesnego przedsiębiorcy, a także prezentuje zalety i wady zastosowania social mediów w prowadzeniu działalności biznesowej. Opracowanie ...
Thumbnail

Twórczy pracownik pożądany? Oczekiwania rekruterów a klimat dla kreatywności 

Szynkowski, Jędrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Zgodnie z najnowszymi prognozami, dotyczącymi dynamiki zmian na rynku pracy, w najbliższych latach kreatywność i powiązane z nią umiejętności będą odgrywały kluczową rolę dla rozwoju organizacji. W niniejszym rozdziale ...
Thumbnail

Transkreacja a wyzwania branży tłumaczeniowej 

Jaworski, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
W dzisiejszych czasach, zadowolenie klienta i jego spersonalizowane oczekiwania są zdecydowanie największym wyzwaniem współczesnych przedsiębiorstw usługowych, w tym branży tłumaczeniowej. W niniejszym rozdziale omówiono ...
Thumbnail

Wykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych 

Wielgus, Magda (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest pokazanie wpływu wykorzystania kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych. Został on zrealizowany poprzez analizę wybranych przykładów kampanii realizowanych w mediach ...
Thumbnail

Łódź – centrum przemysłów kreatywnych 

Szyjkowska, Dominika (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Rozdział przedstawia różne formy działań podejmowanych przez miasto Łódź w kierunku stworzenia centrum przemysłów kreatywnych i jednocześnie zmiany dotychczasowego wizerunek miasta. Celem pracy jest pokazanie działań ...
Thumbnail

Twórczy wybór – o aktywności studentów i sposobach poszerzania kompetencji uniwersalnych 

Sygizman, Kinga ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest ukazanie możliwości rozwoju kompetencji uniwersalnych studentów w środowisku akademickim na przykładzie dwóch projektów radiowych: realizacji pracy dyplomowej w formie reportażu dźwiękowego oraz ...
Thumbnail

Finansowanie uczelni teatralnych w Polsce 

Orankiewicz, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • . . .
  • 5

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności