• polski
    • English
  • English 
    • polski
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Search
  •   DSpace Home
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorDrzazga, Agnieszka (1)Dąbrowska, Karolina (1)Hronowska, Katarzyna (1)Jaworski, Marcin (1)Jerzyk, Ewa (1)Samuel-Idzikowska, Olga Katarzyna (1)Szynkowski, Jędrzej (1)Wielgus, Magda (1)Ziębicka, Kaja (1)Subject
kreatywność (9)
creativity (3)innowacyjność (3)branża materiałów izolacyjnych (1)creative problem solving (1)creative thinking (1)creativity process (1)development (1)facebook (1)human capital (1)... View MoreDate Issued2019 (5)2017 (3)2014 (1)Has File(s)Yes (9)

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-9 of 9

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Wymiary kreatywności w obszarze marketingu 

Jerzyk, Ewa (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W związku ze zmianami na rynku przed współczesnym zarządzaniem marketingowym otwierają się nowe wyzwania. Aby im sprostać, trzeba szukać narzędzi, które będą w takich okolicznościach skuteczne. Marketing potrzebuje wiedzy ...
Thumbnail

Kreatywny biznes na przykładzie firmy funkcjonującej w branży materiałów izolacyjnych 

Drzazga, Agnieszka (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
W rozdziale poruszono problematykę kreatywności i innowacyjności w praktyce gospodarczej na przykładzie małej firmy zlokalizowanej w Łodzi i funkcjonującej na rynku materiałów izolacyjnych. Niniejsze opracowanie ma charakter ...
Thumbnail

Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów 

Ziębicka, Kaja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Problematyka rozdziału dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, pracy zespołowej oraz kreatywności. Część teoretyczna oparta została na źródłach literaturowych, miała na celu określenie cech zespołów zdolnych do generowania ...
Thumbnail

Twórczy pracownik pożądany? Oczekiwania rekruterów a klimat dla kreatywności 

Szynkowski, Jędrzej (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Zgodnie z najnowszymi prognozami, dotyczącymi dynamiki zmian na rynku pracy, w najbliższych latach kreatywność i powiązane z nią umiejętności będą odgrywały kluczową rolę dla rozwoju organizacji. W niniejszym rozdziale ...
Thumbnail

Transkreacja a wyzwania branży tłumaczeniowej 

Jaworski, Marcin (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
W dzisiejszych czasach, zadowolenie klienta i jego spersonalizowane oczekiwania są zdecydowanie największym wyzwaniem współczesnych przedsiębiorstw usługowych, w tym branży tłumaczeniowej. W niniejszym rozdziale omówiono ...
Thumbnail

Wykorzystanie kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych 

Wielgus, Magda (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest pokazanie wpływu wykorzystania kreatywności w komunikacji marketingowej marek w mediach społecznościowych. Został on zrealizowany poprzez analizę wybranych przykładów kampanii realizowanych w mediach ...
Thumbnail

Kreatywność jako kompetencja zawodowa 

Samuel-Idzikowska, Olga Katarzyna ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
W dzisiejszych czasach, kapitał ludzki jest zdecydowanie najcenniejszym bogactwem współczesnych przedsiębiorstw. Uwzględniając zmienność otoczenia i konieczność ciągłego wyróżniania się na rynku, kreatywność, jako kompetencja ...
Thumbnail

Wykorzystanie kreatywności w rozwiązywaniu problemów współczesnych organizacji 

Hronowska, Katarzyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Współczesne organizacje są zmuszone do prowadzenia działalności w burzliwym otoczeniu. Dążenie do uzyskania przewagi konkurencyjnej i chęć nieustannego rozwoju powodują, że liczba możliwych trudności i problemów rośnie. ...
Thumbnail

Kreatywność w pracy coacha w świetle badań własnych 

Dąbrowska, Karolina (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Creativity is an integral part of the coaching process, depending on both – the coach and the person coached. The chapter broaches the issue of the creative approach towards coachee, the objective of which is to find and ...

University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility
 

 


University of Lodz Repository

Contact Us | Send Feedback | Accessibility