Szukaj
Wyświetlanie pozycji 1-10 z 11
Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest dokonanie analizy innowacyjnego wizerunku firmy Apple Inc. i pokazanie jaki wpływ na jego kreowanie miała tożsamość organizacji, kultura korporacyjna oraz przywództwo Steve’a Jobsa. W opracowaniu opisane ...
Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Problematyka rozdziału dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, pracy zespołowej oraz kreatywności. Część teoretyczna oparta została na źródłach literaturowych, miała na celu określenie cech zespołów zdolnych do generowania ...
Kultura organizacyjna małych przedsiębiorstw działających na międzynarodowym rynku
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Artykuł zawiera prezentację wyników badań mających na celu zidentyfikowanie kultury organizacyjnej małych przedsiębiorstw działających na międzynarodowym rynku. Diagnoza kultury organizacyjnej została oparta na wartościach ...
Ewolucja zarządzania. Dyktat struktury, strategii i kultury
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Wybrane problemy stosowania Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej w Polsce. Organizacja, kultura, osobowość, język
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Kluczowe obszary zmian organizacji jutra
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Przeobrażenia kultury organizacyjnej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany ...
Psychospołeczne bariery zaspokajania potrzeb pracowników. Diagnozowanie sytuacji pracy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Konkurencyjność widziana przez pryzmat kultury organizacyjnej przedsiębiorstw – studium teoretyczne
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
The problem of competitiveness is a great challenge not only for the business practice of enterprises but also for management and quality sciences. Competitiveness is an inseparable element (factor) related to achieving ...