• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Książki/Rozdziały | Books/Chapters
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTa kolekcjaDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

AutorCzajkowska, Maria (2)Bednarska-Wnuk, Izabela (1)Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga (1)Bieńkowska, Jolanta (1)Bieńkowska, Jolanta (1)Chmielewska-Muciek, Dorota (1)Iwińska-Knop, Krystyna (1)Januszkiewicz, Katarzyna (1)Kabalski, Przemysław (1)Kamiński, Robert (1)... zobacz więcejTemat
kultura organizacyjna (11)
organizational culture (2)struktura organizacyjna (2)Apple Inc. (1)competitiveness (1)funkcje kultury organizacyjnej (1)globalizacja (1)globalny zasięg (1)innowacja (1)international market (1)... zobacz więcejData wydania2012 (3)2016 (2)2019 (2)2020 (2)2013 (1)2017 (1)Has File(s)Yes (11)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-10 z 11

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Kulturowe uwarunkowania innowacyjnego wizerunku organizacji na przykładzie firmy Apple Inc. 

Woźniak, Jan Fabian (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Celem rozdziału jest dokonanie analizy innowacyjnego wizerunku firmy Apple Inc. i pokazanie jaki wpływ na jego kreowanie miała tożsamość organizacji, kultura korporacyjna oraz przywództwo Steve’a Jobsa. W opracowaniu opisane ...
Thumbnail

Kultura organizacyjna jako determinanta funkcjonowania kreatywnych zespołów 

Ziębicka, Kaja (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Problematyka rozdziału dotyczy zagadnienia kultury organizacyjnej, pracy zespołowej oraz kreatywności. Część teoretyczna oparta została na źródłach literaturowych, miała na celu określenie cech zespołów zdolnych do generowania ...
Thumbnail

Kultura organizacyjna małych przedsiębiorstw działających na międzynarodowym rynku 

Chmielewska-Muciek, Dorota (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Artykuł zawiera prezentację wyników badań mających na celu zidentyfikowanie kultury organizacyjnej małych przedsiębiorstw działających na międzynarodowym rynku. Diagnoza kultury organizacyjnej została oparta na wartościach ...
Thumbnail

Ewolucja zarządzania. Dyktat struktury, strategii i kultury 

Bieńkowska, Jolanta; Sikorski, Czesław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
Thumbnail

Wybrane problemy stosowania Międzynarodowych Standardów Sprawozdawczości Finansowej w Polsce. Organizacja, kultura, osobowość, język 

Kabalski, Przemysław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Thumbnail

Kluczowe obszary zmian organizacji jutra 

Januszkiewicz, Katarzyna ORCID; Bednarska-Wnuk, Izabela; Czajkowska, Maria; Kołodziejczak, Małgorzata; Michalak, Joanna Malgorzata; Świątek-Barylska, Ilona; Zalewska-Turzyńska, Magdalena ORCID (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Thumbnail

Przeobrażenia kultury organizacyjnej 

Czajkowska, Maria (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012)
Thumbnail

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji 

Biesaga-Słomczewska, Elżbieta Jadwiga; Iwińska-Knop, Krystyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)
Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany ...
Thumbnail

Psychospołeczne bariery zaspokajania potrzeb pracowników. Diagnozowanie sytuacji pracy 

Bieńkowska, Jolanta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2013)
Thumbnail

Konkurencyjność widziana przez pryzmat kultury organizacyjnej przedsiębiorstw – studium teoretyczne 

Leśniewski, Michał A. (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020)
The problem of competitiveness is a great challenge not only for the business practice of enterprises but also for management and quality sciences. Competitiveness is an inseparable element (factor) related to achieving ...
  • 1
  • 2

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności