Wyświetlanie pozycji 41-60 z 737

    • Evidence of Effectiveness of Viral Marketing Based on Case Studies 

      Olejniczak, Aneta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)
      The purpose of this paper is to identify the determinants of viral marketing effectiveness, based on case studies of well-known global companies. Six key rules are discussed which, if followed, increase the likelihood that ...
    • Forms and Methods of Internationalization of Enterprises – The Case Study of Polish Manufacturer of Household Furniture 

      Krawiec, Wioletta (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)
      This paper addresses the problem of forming a company's expansion strategy in foreign markets – for example, a Polish furniture manufacturing company. Therefore, it is undertaken to characterize the furniture market in ...
    • A Loyalty Program in the Area of Digital Transformation Based on the Example of the Costa Coffee Brand 

      Gwiaździński, Emilian; Wadlewski, Aron-Axel (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)
      The widespread digital transformation resulting from the influence of three megatrends - globalization, dynamic development of technology and the new consumer on the market, has forced companies to adapt to new market ...
    • Analysis of Marketing Activities of a Trading Company – Nochem Sp. z o.o 

      Grzegorczyk, Wojciech (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)
      The purpose of the paper is to present the profile of the chemical and cosmetic products wholesaler "Hurtownia Nochem Sp. z o.o.". The scope of activity of the wholesaler, its most important current problems, marketing ...
    • The Concept and Essence, Analysis and Standards of Good and Best Practices 

      Golik-Górecka, Grażyna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)
      This paper captures theoretical considerations regarding the essence, concept, definition, and analysis and measurement of best practices in marketing. These can provide a basis for determining the selection of both good ...
    • Introduction 

      Szymańska, Kamila (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)
    • The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises: The Marriage of Science and Business – Case Studies 

      Szymańska, Kamila; The University of Lodz, Faculty of Management, Department of Marketing (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-07-01)
      Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją ...
    • Wewnątrzorganizacyjna mobilność pracowników – perspektywa organizacji 

      Bednarska-Wnuk, Izabela (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-12-27)
      Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Ukierunkowana jest ona na wykorzystanie przez organizację potencjału kompetencyjnego pracowników w oparciu o świadome i celowe działania w ramach wewnętrznej mobilności. ...
    • Rachunkowość zarządcza. Nauka, badania, kształcenie, zastosowania 

      Sobańska, Irena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018-12-30)
      Jubileusz 45‑lecia pracy naukowej prof. dr hab. Ireny Sobańskiej jest wyjątkowy. Działalność akademicka Jubilatki zasługuje na uznanie w wielu różnych wymiarach – teoretycznym i praktycznym, naukowym i dydaktycznym, krajowym ...
    • Modele biznesu przedsiębiorstw: Analiza i raportowanie 

      Michalak, Jan (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016-12-30)
      W warunkach nieciągłości zmian w otoczeniu, rosnącej presji konkurencji i konieczności poszukiwania efektywnych rozwiązań kreujących wartość dodaną dla interesariuszy koncepcja modelu biznesu staje się coraz bardziej ...
    • Ewaluacja środowiskowa w relacjach z dostawcami 

      Sosnowski, Piotr Cezary (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-03)
      Niniejsza monografia stanowi odpowiedź na rosnące znaczenie ograniczania negatywnego oddziaływania na środowisko w łańcuchu dostaw. W opracowaniu zostały omówione m.in. takie zagadnienia, jak: – istota oceny i ewaluacji ...
    • Współczesna przedsiębiorczość a rozwój małych i średnich firm 

      Lisowska, Renata; Ropęga, Jarosław (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2016)
      W publikacji zaprezentowano ważne kwestie związane z zachowaniami współczesnych przedsiębiorców w radykalnie zmienionych warunkach rozwoju firm na skutek oddziaływania nowego paradygmatu cywilizacyjnego. W ramach podjętych ...
    • Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami 

      Krasnova, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-08-18)
      Autorka podejmuje rzadko tak szczegółowo omawianą w ramach zarządzania zasobami ludzkimi problematykę, jaką jest utrzymywanie relacji organizacji z pracownikami, którzy już w firmie nie pracują. W obecnych czasach deficytów ...
    • Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP 

      Pamuła, Anna (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-12-30)
      Transformacja cyfrowa to kierunek, który zmienia nie tylko biznesowy sposób funkcjonowania, ale ma wpływ na wzrost efektywności energetycznej w organizacjach. W monografii zawarto rozważania teoretyczne dotyczące potencjału ...
    • Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w mikro-, małych i średnich przedsiębiorstwach 

      Ratalewska, Magdalena (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-12-30)
      Sektor kreatywny zaliczyć można niewątpliwie do jednego z najbardziej obiecujących sektorów gospodarki na świecie. W obszarze jego zainteresowań jest wiele różnych rodzajów działalności, które charakteryzują się innowacyjnością ...
    • Internetowe public relations w komunikacji marketingowej przedsiębiorstw 

      Woźniakowski, Mariusz (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-07-06)
      Zachodzące zmiany rynkowe doprowadziły do przesycenia komunikacji marketingowej reklamą i innymi środkami tradycyjnej promocji. Klienci coraz częściej nie zwracają uwagi na komunikaty komercyjne, przez co trudniej jest ...
    • Franczyza w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa franczyzodawcy na przykładzie branży gastronomicznej 

      Jabłońska, Żaklina (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-02-12)
      Publikacja stanowi ważny głos w dyskusji naukowej na temat rozwoju franczyzy w Polsce, podkreślając jej znaczenie w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa. W Polsce taka działalność najczęściej jest wykorzystywana ...
    • Determinanty działalności innowacyjnej gospodarstw rolnych 

      Baraniak, Marta; Marszałek, Jakub; Starzyńska, Dorota (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-02-12)
      W monografii poruszono ważną i aktualną problematykę dotyczącą działalności innowacyjnej gospodarstw rolnych, która jest jedną z wielu metod przeciwdziałania skutkom nasilających się zmian klimatycznych. Wdrażanie nowych ...
    • Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji 

      Łuczak, Paweł (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-01-18)
      Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich z roku na rok zyskują znaczenie. Stają się łatwiejsze i bardziej intuicyjne w użytkowaniu, są przyjazne dla uczących się i nauczających, pozwalają „uczyć się na życzenie”. W ...
    • Influencer marketing w dobie nowych mediów 

      Stopczyńska, Kinga (Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-02-25)
      Media społecznościowe zawładnęły nie tylko czasem wolnym ich użytkowników, lecz także budżetami komunikacyjnymi firm, które doskonale odnajdują się w ich przestrzeni. Stały się one również doskonałymi platformami do rozwoju ...