Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Recent submissions
Now showing items 181-200 of 739
-
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Człowiek a organizacja – relacje i zależności
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Modelowanie kompetencji pracowniczych w organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011) -
Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2017)Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany ... -
Sukcesja stanowisk kierowniczych w organizacjach pozarządowych
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)Sukcesja stanowisk kierowniczych jest jedną z wielu kwestii o znaczeniu strategicznym dla każdej organizacji. W teorii zarządzania spotykamy wiele prac na temat samego aktu i procesu sukcesji oraz zarządzania nią. Analizy ... -
Management Accounting Innovations the Case of ABC in Poland
(Łódź University Press, 2013) -
Cykl życia produktu bankowego i jego implikacje dla polityki produktu bankowości detalicznej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Partnerstwo publiczno-prywatne w Polsce i jego funkcjonowanie na przykładzie wybranych projektów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2010) -
Systemowe uwarunkowania planowania przestrzennego jako instrumentu osiągania sustensywnego rozwoju
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowych opracowań poświęconych teoretycznym zagadnieniom planowania przestrzennego – przeważają prace poświęcone aspektom formalnoprawnym bądź z zakresu urbanistyki. Prezentowana ... -
Sprawność terytorialnego systemu zarządzania kryzysowego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)W monografii podjęto problematykę zarządzania kryzysowego w jednostkach administracji publicznej w kontekście wystąpienia zjawisk noszących znamiona katastrof naturalnych. Z przeprowadzonych badań wynika, że podejmowanie ... -
Akademicki spin off. Wiedza, zasoby i ścieżki rozwoju
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)Akademickie spin offy to przedsiębiorstwa tworzone przez byłych lub obecnych pracowników instytucji naukowych i wykorzystujące elementy wiedzy naukowej do budowy swojej oferty rynkowej. Stanowią ważny składnik nowoczesnej ... -
Transfer technologii w procesach innowacyjnych przedsiębiorstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Jednym z istotnych czynników wpływających na procesy innowacyjne zachodzące w przedsiębiorstwach jest transfer technologii, który może mieć charakter nie tylko krajowy, lecz także międzynarodowy. W publikacji podjęto ... -
Strategie wczesnego ostrzegania i wyjścia z zagrożenia upadkiem
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Bariery i progi rozwojowe małych przedsiębiorstw w Polsce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Proces upadku małych firm – przyczyny i symptomy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Jak traktować niepowodzenie gospodarcze? Doświadczenia europejskie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Wprowadzenie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2012) -
Determinanty zmian współzależności wybranych giełd papierów wartościowych. Analiza relacji GPW w Warszawie z giełdami na świecie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2018)W publikacji zaprezentowano modelowanie powiązań między indeksami wybranych giełd papierów wartościowych. Omawiane zagadnienia można zaklasyfikować do kilku wątków tematycznych. Pierwszy obejmuje pogrupowanie giełd na ... -
Strategiczne zarządzanie projektami transformacji inteligentnych miast
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)Obserwowany w ostatniej dekadzie nowy etap rozwoju miast w kierunku smart & sustainable cities wymaga wiedzy zarówno o naturze zmian, jak i dostępnych możliwościach pozwalających na bogacenie się miast i wzrost poziomu ... -
Biblioteczny marketing wewnętrzny w teorii i praktyce. Na przykładzie bibliotek województwa łódzkiego
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)W monografii zostały zaprezentowane badania dotyczące działań z zakresu marketingu wewnętrznego w bibliotekach województwa łódzkiego. Obszerna część teoretyczna zawiera informacje na temat roli bibliotek we współczesnym ...
