• polski
    • English
  • polski 
    • polski
    • English
  • Zaloguj
Szukaj 
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Szukaj
  •   Repozytorium UŁ
  • Wydział Zarządzania | Faculty of Management
  • Szukaj
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Przeglądaj

Całe RepozytoriumZbiory i kolekcje Daty wydaniaAutorzyTytułyTematyTen zbiórDaty wydaniaAutorzyTytułyTematy

Moje konto

ZalogujZarejestruj

Odkryj

Autor
Łaszkiewicz, Anna (2)
Temat
customer behavior (2)
product design (2)projektowanie produktu (2)wartość (2)współtworzenie (2)Co-creation (1)co-creation (1)design management (1)społeczności wirtualne (1)value (1)... zobacz więcejData wydania2018 (2)Has File(s)Yes (2)

Szukaj

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filtry

Użyj filtrów by uściślić zapytanie.

Wyświetlanie pozycji 1-2 z 2

  • Opcje sortowania:
  • Znaczenie
  • Tytuł (rosnąco)
  • Tytuł (malejąco)
  • Data wydania (rosnąco)
  • Data wydania (malejąco)
  • Wyników na stronę:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Value Creation by Engaging Customers in the Process of Product and Business Design in a Virtual Environment 

Łaszkiewicz, Anna (IBRKK, 2018)
The article presents the benefits of co-creating value with consumers in a virtual environment based on the research conducted on a group of 134 enterprises. The issue of co-creation of value is now one of the new directions ...
Thumbnail

CO-CREATING VALUE WITH THE CUSTOMERS IN MANUFACTURING COMPANIES 

Łaszkiewicz, Anna (Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej, 2018)
Changes in the sphere of consumer behavior under the influence of the development and dissemination of ICTs have a significant impact on the operations of enterprises. These changes also affect the concept of value and ...

Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności
 

 


Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego

Kontakt z nami | Wyślij uwagi | Deklaracja dostępności