Show simple item record

dc.contributor.authorSahaj, Tomasz
dc.date.accessioned2015-10-15T10:01:06Z
dc.date.available2015-10-15T10:01:06Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationT. Sahaj, Reedukacja dzieci i młodzieży na przykładzie dewiacyjnych zachowań kibiców piłkarskich, [w:] Zapobieganie wykluczeniu z systemu edukacji dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie. Perspektywa pedagiczna, red. J. E. Kowalska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 161-185.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-371-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/12516
dc.description.sponsorshipPublikacja wydana w ramach projektu „Terapia przez rozwój”. Program rozwoju sieci placówek dla młodzieży zagrożonej przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznegopl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Zapobieganie wykluczeniu z systemu edukacji dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie. Perspektywa pedagiczna”, red. J. E. Kowalska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.titleReedukacja dzieci i młodzieży na przykładzie dewiacyjnych zachowań kibiców piłkarskichpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2014pl_PL
dc.page.number[161]-185pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniupl_PL
dc.contributor.authorBiographicalnoteTomasz Sahaj – dr hab., adiunkt w Pracowni Filozofii i Socjologii Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, dr filozofii, dr hab. nauk o kulturze fizycznej. Autor i redaktor naukowy 10 monografii i prac wieloautorskich oraz około 200 artykułów naukowych o współczesnej kulturze fizycznej i sporcie. Zainteresowania badawcze: etyczne i filozoficzne aspekty aktywności ruchowej i społecznej człowieka w ponowoczesnym świecie.pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record