dc.contributor.author | Sahaj, Tomasz | |
dc.date.accessioned | 2015-10-15T10:01:06Z | |
dc.date.available | 2015-10-15T10:01:06Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.citation | T. Sahaj, Reedukacja dzieci i młodzieży na przykładzie dewiacyjnych zachowań kibiców piłkarskich, [w:] Zapobieganie wykluczeniu z systemu edukacji dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie. Perspektywa pedagiczna, red. J. E. Kowalska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 161-185. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-7969-371-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/12516 | |
dc.description.sponsorship | Publikacja wydana w ramach projektu „Terapia przez rozwój”. Program rozwoju sieci placówek dla młodzieży zagrożonej przedwczesnym wypadnięciem z systemu oświaty. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | „Zapobieganie wykluczeniu z systemu edukacji dzieci i młodzieży nieprzystosowanej społecznie. Perspektywa pedagiczna”, red. J. E. Kowalska, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014; | |
dc.title | Reedukacja dzieci i młodzieży na przykładzie dewiacyjnych zachowań kibiców piłkarskich | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2014 | pl_PL |
dc.page.number | [161]-185 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu | pl_PL |
dc.contributor.authorBiographicalnote | Tomasz Sahaj – dr hab., adiunkt w Pracowni Filozofii i Socjologii Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu, dr filozofii, dr hab. nauk o kulturze fizycznej. Autor i redaktor naukowy 10 monografii i prac wieloautorskich oraz około 200 artykułów naukowych o współczesnej kulturze fizycznej i sporcie. Zainteresowania badawcze: etyczne i filozoficzne aspekty aktywności ruchowej i społecznej człowieka w ponowoczesnym świecie. | pl_PL |