Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKłosińska, Joanna
dc.contributor.authorRaźniewska, Marta
dc.contributor.authorSuszek, Krzysztof
dc.date.accessioned2015-11-24T10:04:50Z
dc.date.available2015-11-24T10:04:50Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationJ. Kłosińska, M. Raźniewska, K. Suszek, LPP SA – ekspansja na rynki zagraniczne oraz zarządzanie portfelem marek, [w:] Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków, red. W. Grzegorczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 73–78.pl_PL
dc.identifier.issn978-83-7969-716-8
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/14258
dc.descriptionPrezentowana publikacja „Wybrane problemy zarządzania i finansów - studia przypadków” zawiera 14 studiów przypadku (case study) z zarządzania i finansów. Studium przypadku jest to opis badanego obiektu (zjawiska, procesów) w określonych warunkach, miejscu i czasie. Współcześnie jedną z głównych metod wykorzystywanych w naukach o zarządzaniu jest właśnie metoda case study, a w USA i Wielkiej Brytanii jest to metoda wręcz dominująca. Polega ona na analizowaniu i omawianiu prawdziwych (lub prawdopodobnych) sytuacji, uczy podejmowania decyzji gospodarczych w konkretnych uwarunkowaniach i konsekwencji tych decyzji dla przedsiębiorstwa. Głównym celem stawianym publikacji jest uzupełnienie luki na rynku wydawniczym w zakresie zwartych pozycji zawierających studia przypadków z obszaru nauk o zarządzaniu i finansach. W literaturze fachowej możemy spotkać się tylko z kilkoma publikacjami o zasięgu ogólnokrajowym, a także z nielicznymi publikacjami wydanymi przez wydawnictwa o zasięgu lokalnym przed prawie dziesięcioma laty. Zaprezentowane przypadki można pogrupować według problemów, jakich dotyczą. Pierwsza grupa odnosi się do zagadnień zarządzania strategicznego i marketingowego. Kolejne dotyczą zarządzania i rachunkowości w przedsiębiorstwie. Następna grupa omawia problemy zarządzania personelem, a ostatnia koncentruje się na problemach zarządzania miastem, regionem i w administracji publicznej. Autorzy wyrażają przekonanie, że prezentowana publikacja, zawierająca studia przypadków opisujące rzeczywiste sytuacje gospodarcze i przedsiębiorstwa, będzie wykorzystywana w procesie nauczania w wyższych szkołach w Polsce na kierunkach ekonomicznych i zarządzania.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Wybrane problemy zarządzania i finansów. Studia przypadków”, red. W. Grzegorczyk, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleLPP SA – ekspansja na rynki zagraniczne oraz zarządzanie portfelem marekpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[73]-78pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Marketingu, Wydział Zarządzania, Uniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-717-5
dc.referencesGrzegorczyk W., Marketing na rynku międzynarodowym, Oficyna Wolters Kluwer business, Warszawa 2013.pl_PL
dc.referenceswww.lpp.pl.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord