Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMinami, Ryuta
dc.date.accessioned2013-04-09T09:52:00Z
dc.date.available2013-04-09T09:52:00Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.isbn978-83-7525-477-8
dc.identifier.issn2083-8530
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/1504
dc.language.isoenen
dc.publisherLodz University Pressen
dc.relation.ispartofseriesMulticultural Shakespeare: Translation, Appropriation and Performance;6/7
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleTheatre Reviews: Noh King Lear. Dir. Kuniyoshi Munakata Ueda. Kanze School. Kioi Hall (Small Hall), Tokyo, 29 April 2009.pl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number159-164
dc.referencesKeene, Donald. Nô and Bunraku: Two Forms of Japanese Theatre [1965]. New York: Columbia University Press, 1990.
dc.referencesMasaki, Dômoto. “Dialogue and Monologue in Nô.” Nô and Kyôgen in the Contemporary World. Ed. James R. Brandon. Honolulu: University of Hawai‘i, 1997.
dc.referencesOrkin, Martin. Local Shakespeares: Proximations and Power. London and New York: Routldge, 2005.
dc.referencesTatlow, Anthony. Shakespeare, Brecht, and the Intercultural Sign. Durham and London: Duke University Press, 2001.


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska