Show simple item record

dc.contributor.authorKocur, Dagna
dc.date.accessioned2015-12-11T12:26:42Z
dc.date.available2015-12-11T12:26:42Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationD. Kocur, Trudności w pracy nauczyciela matematyki, [w:] Matematyka. Materiały metodyczne, red. R. J. Pawlak, Z. Walczak, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 9–39.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-490-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/15465
dc.descriptionPublikacja bezpłatna - rozdział pochodzi z książki „Matematyka. Materiały metodyczne”, red. R. J. Pawlak, Z. Walczak, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja przygotowana w ramach realizacji projektu „Nowoczesny nauczyciel Matematyki. Wzmocnienie kompetencji nauczycieli matematyki z województwa łódzkiego”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Matematyka. Materiały metodyczne”, red. R. J. Pawlak, Z. Walczak, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.titleTrudności w pracy nauczyciela matematykipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2014pl_PL
dc.page.number[9]-39pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Śląski, Zakład Psychologii Społecznej i Środowiskowej, Katowicepl_PL
dc.referencesAronson E., Wilson T.D., Akert R.M., Psychologia społeczna. Serce i umysł, Poznań: Zysk i S-ka., 1995.pl_PL
dc.referencesBartkowiak G., Człowiek w pracy. Od stresu do sukcesu w organizacji, Poznań: Zysk i S-ka., 2009.pl_PL
dc.referencesBiernat T., Dla Rodziców... i nie tylko, http://www.sphyzne.itl.pl/km/km5/km05.html.pl_PL
dc.referencesCsikszentmihalyi M., Przepływ. Jak poprawić jakość życia, Warszawa: Studio Emka. 1996.pl_PL
dc.referencesDryden G., Vos J., Rewolucja w uczeniu, Poznań: Moderski i S-ka., 2000.pl_PL
dc.referencesGardner H., Inteligencje wielorakie. Teoria w praktyce, Poznań: Media Rodzina, 2002.pl_PL
dc.referencesGarstka W., Komunikacja niewerbalna a terapeutyczna rola nauczyciela, Życie Szkoły, 7, 483, (1999).pl_PL
dc.referencesGerrig R.J., Zimbardo P.G., Psychologia i życie, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2008.pl_PL
dc.referencesGulba S., Komunikacja niewerbalna nauczyciela, http://www.edukacja.edux.pl/p-16666-komunikacja-niewerbalna-nauczyciela.php.pl_PL
dc.referencesFontana D., Psychologia dla nauczycieli, Poznań: Zysk i S-ka., 1998.pl_PL
dc.referencesJuszczyk S., Podstawy informatyki dla pedagogów, Kraków: Wydawnictwo Impuls,1999.pl_PL
dc.referencesKofta M., Sędek G., Wyuczona bezradność: podejście informacyjne, w: M. Kofta (red.), Psychologia aktywności: zaangażowanie, sprawstwo, bezradność, Poznań: Nakom, 1993.pl_PL
dc.referencesKorkosz E., Znaczenie umiejętności komunikowania się w pracy nauczyciela, Wewnętrzne materiały Gimnazjum Nr 1 w Tomaszowie Lubelskim, (2002).pl_PL
dc.referencesKwiecińska-Zdrenka M., Bezradność w ujęciu socjologii i psychologii, w: Z. Gajdzica, M. Rembierz (red.), Bezradność – interdyscyplinarne studium zjawiska w kontekście zmiany społecznej i edukacyjnej. Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, (2005).pl_PL
dc.referencesLepper M.R., Greene D., Nisbett R.E., Undermining children?s intrinsic interest with extrinsic reward. A test of the overjustification hypothesis, Journal of Personality and Social Psychology 28(1), 129–137 (1973).pl_PL
dc.referencesMalasch Ch., Wypalenie w perspektywie wielowymiarowej, w: Wypalenie zawodowe. Przyczyny, mechanizmy, zapobieganie, (red: H. Sęk), Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2001.pl_PL
dc.referencesMichalska A., Jak nakłonić dziecko do nauki? Publikacje edukacyjne, publikacja nr 1392, rok szkolny 2004/2005, http://www.publikacje.edu.pl/publikacje.php?nr=1392.pl_PL
dc.referencesMorreale S.P., Spitzberg B.H., Barge J.K., Komunikacja między ludźmi. Motywacja, wiedza i umiejętności, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN, 2007.pl_PL
dc.referencesPomianowski M., Bezradność intelektualna w szkole, (2009), http://www.edus.m.win.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=37:7-bezradno-intelektualna-w-szkole&catid=5:wyuczona-bezradno&Itemid=14.pl_PL
dc.referencesPrzełowiecka K., Zjawisko wyuczonej bezradności u klientów instytucji pomocy społecznej – przyczyny, konsekwencje, możliwości przeciwdziałania, w: M. Piorunek (red.) Pomoc – wsparcie społeczne – poradnictwo. Od teorii do praktyki, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2010.pl_PL
dc.referencesPyżalski J., Obciążenia psychospołeczne w miejscu pracy pedagoga związane z niewłaściwymi zachowaniami uczniów, Medycyna Pracy, 59(4), 307–313, (2008).pl_PL
dc.referencesPyżalski J., Skutki oddziaływania warunków pracy na polskich nauczycieli, w: Psychospołeczne warunki pracy polskich nauczycieli, (red. D. Merecz, J. Pyżalski), Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls. 2010.pl_PL
dc.referencesPyżalski J., Plichta P., Kwestionariusz obciążeń zawodowych pedagoga, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2007.pl_PL
dc.referencesRichter C., On the phenomenon of sudden death in animals and man, Psychosomatic Medicine, 19, 191–198, (1957).pl_PL
dc.referencesSeligman M.E.P., Optymizmu można się nauczyć: jak zmienić swoje myślenie i swoje życie, Poznań: Media Rodzina, 1996.pl_PL
dc.referencesSędek G., Bezradność intelektualna w szkole, Warszawa: Wydawnictwo Instytutu Psychologii PAN, 1995.pl_PL
dc.referencesTrzcińska M., Motywacja do nauki, http://www.zs.ozimek.pl/trzcinska/analiza2.html.pl_PL
dc.referencesWiliński P., Wiek szkolny. Jak rozpoznać ryzyko i jak pomagać?, w: A. Brzezińska, Psychologiczne portrety człowieka, Gdańsk: GWP, 2005.pl_PL
dc.contributor.authorEmaildagna.kocur@wp.plpl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record