Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBąk, Iwona
dc.contributor.authorWawrzyniak, Katarzyna
dc.date.accessioned2015-12-30T13:11:10Z
dc.date.available2015-12-30T13:11:10Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16109
dc.descriptionWydrukowano z dostarczonych Wydawnictwu UŁ gotowych materiałów.pl_PL
dc.description.abstractThe aim of the article is a try to find an answer if teaching of quantitative subjects with utilization of statistical computational package increases of students ability in relation to complicated economic and social problems, solving economic problems and making decisions. Tо obtain the answer for the above-cited question the survey research was made among students of the third year of the stationary studies at Faculty of Economins and Organisation of Food Economy, University of Agriculture in Szczecin in the summer term of the 2007/2008.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;217
dc.titleWspomaganie komputerowe procesu nauczania przedmiotów ilościowych a kreowanie aktywnych uczestników społeczeństwa informacyjnego. Wyniki badania ankietowegopl_PL
dc.title.alternativeThe assistance of computer process of teaching of quantitative subjects and creation of acrtive participants of informations society. The results of survey researchpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number17-23pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Zastosowań Matematyki, Akademia Rolnicza w Szczeciniepl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord