Show simple item record

dc.contributor.authorReichel, Janusz
dc.date.accessioned2015-12-30T13:18:46Z
dc.date.available2015-12-30T13:18:46Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16118
dc.description.abstractThe article presents some remarks on standards for public services. The author discusses dillerent approaches to establishing standards for public services. He recommends the approach similar to the approach presented by the quality standards like for example ISO 9001. The approach of this kind set certain requirements for the management system and could assure the highest quality of public services better than the multiplication of standards (mainly based on setting “product requirements") created for each public service.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;215
dc.titleUwagi na temat standardów realizacji usług publicznychpl_PL
dc.title.alternativeRemarks on standards for public servicespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number75-84pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Zarządzania Miastem i Regionempl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record