Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPiłatowska, Mariola
dc.date.accessioned2015-12-30T13:22:11Z
dc.date.available2015-12-30T13:22:11Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16121
dc.descriptionWydrukowano z dostarczonych Wydawnictwu UŁ gotowych materiałów.pl_PL
dc.description.abstractThe purpose of a paper is to show how being aware of learning styles can benefit both teachers and students. The results of studies (not well-known in Polish literature) investigating the effects of cognitive learning style (with respect to the Gregore model and the Kolb model) on academic performance in computer-based subjects (and also in mathematics-based subjects) will be presented. Moreover the teacher’s responsibility is emphasised to discover the judicious use of computer (or technology in general) as another tool in the arsenal of teaching that will guide students to exploration, discovery, practice, appreciation, and wonder at the world they inherit.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;217
dc.titleŚwiadomość stylów uczenia się - korzyści dla nauczyciela i studentapl_PL
dc.title.alternativeAwareness of learning styles - benefits both for teachers and studentspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2008pl_PL
dc.page.number121-132pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord