Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDworakowska-Marinow, Dominika
dc.date.accessioned2016-01-13T15:57:33Z
dc.date.available2016-01-13T15:57:33Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0208-6077
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16562
dc.description.abstractDieser Artikel zeigt die Verbindung des Personalismus mit der Welt von Kinderemotionen. Die Autorin des Referats ist überzeugt vom Bestehen die Relation: “die wertbeständige Schullektüre - die Schülerwelt von literarische Emotionen”.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Linguistica;44
dc.titleUczniowski świat emocji a wybrane lektury szkoły podstawowejpl_PL
dc.title.alternativeDie Verbindung zwischen dem Personalismus und der Welt von Kinderemotionenpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[3]-8pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord