Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorGotwald, Beata
dc.date.accessioned2016-01-29T07:30:28Z
dc.date.available2016-01-29T07:30:28Z
dc.date.issued2015-11
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/16809
dc.description.abstractW związku ze wzrostem znaczenia narzędzi TIK oraz popularyzacji dostępu do sieci teleinformatycznej, istotną odgrywa marketing elektroniczny. W związku z egalitaryzacją dostępu do sieci również klienci atrakcji turystycznych w znaczącym stopniu korzystają z tych form komunikacji. W związku z powyższym, przedmiotem pracy jest analiza wykorzystania marketingu elektronicznego na rynku atrakcji turystycznych w odniesieniu do kreowania i stymulowania popytu.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.subjectatrakcje turystycznepl_PL
dc.subjecte-marketingpl_PL
dc.titleWykorzystanie marketingu elektronicznego w kreowaniu i stymulowaniu popytu na przykładzie rynku atrakcji turystycznychpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderBeata Gotwald-Fejapl_PL
dc.page.number289pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.contributor.authorEmailgotwald@uni.lodz.plpl_PL
dc.dissertation.directorGregor, Bogdan
dc.dissertation.reviewerKozielski, Robert
dc.dissertation.reviewerTrojanowski, Mariusz
dc.date.defence2016


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord