Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKarwowski, Jan
dc.date.accessioned2016-05-12T12:23:07Z
dc.date.available2016-05-12T12:23:07Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18016
dc.description.abstractValue grow for the shareholders and expending of the profit is claimed to be the main goal of the contemporary company. Marketing plays the crucial role in achieving both of above mentioned goals. Thus, one can draw the conclusion that sales’ value, margin on operating activity, competitive adventage as well as added value and relationship quality all influence stakeholders’ value and corporate profit. Effective application of marketing depends first of all on marketing perception of the whole managerial staff in the company and on professionalism represented by marketing staff.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;184
dc.titleMarketing w procesie zarządzania współczesnym przedsiębiorstwempl_PL
dc.title.alternativeMarketing in the Management Process of Modem Enterprisepl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2005pl_PL
dc.page.number23-32pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Szczeciński, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord