Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWilmańska-Sosnowska, Stanisława
dc.date.accessioned2016-05-13T08:30:18Z
dc.date.available2016-05-13T08:30:18Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18028
dc.description.abstractThe article presents loyalty of the customer as a source of the competitive power of the company. The article consists of two parts. The first part concentrates on the satisfaction of the customer, that seems to be the most important factor in building the loyalty. The second part points on the basis of the loyally, its kinds and the ways of building the loyalty under the conditions of the competitive market.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;184
dc.titleLojalność konsumencka jako wyznacznik pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeThe Loyalty of the Consumer as a Determinant of the Competitive Position of the Companypl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2005pl_PL
dc.page.number75-84pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord