Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSłoń, Karolina
dc.date.accessioned2016-05-19T15:15:22Z
dc.date.available2016-05-19T15:15:22Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationK. Słoń, Narzędzia marketingowe w podmiotach ekonomii społecznej, [w:] Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 101–110.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-895-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18141
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Innowacyjne działania w obszarze zarządzania i marketingu”, red. A.-A. Wadlewski, A. Modliński, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015;
dc.titleNarzędzia marketingowe w podmiotach ekonomii społecznejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015pl_PL
dc.page.number[101]-110pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-896-7
dc.referencesDatko M., Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu, Warszawa 2012.pl_PL
dc.referencesDejnaka A., Iwankiewicz-Rak B., Spychała P., Marketing społeczny w organizacjach komercyjnych i non profit, Poznań 2013.pl_PL
dc.referencesGłąbicka K., Ekonomia społeczna. Podmioty i instrumenty, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesGrewiński M., Kamiński S., Obywatelska Polityka Społeczna, Warszawa 2007.pl_PL
dc.referencesGrzegorczyk A., Sponsoring kultury, Warszawa 2003,pl_PL
dc.referencesHausner J., Ekonomia społeczna a rozwój, Kraków 2008.pl_PL
dc.referencesHerbst J., Geografia Polskiej ekonomii społecznej, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, Warszawa 1994.pl_PL
dc.referencesNowacka A., Nowacki R., Podstawy marketingu, Warszawa 2004.pl_PL
dc.referencesOlędzki J., Tworzydło D., Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesSargeant A., Marketing w organizacjach non profit, Kraków 2004.pl_PL
dc.referencesWygnański K., O ekonomii społecznej – podstawowe pojęcia, instytucje i kompetencje, Szczecin 2009.pl_PL
dc.referencesWygnański K., Frączak P., Ekonomia społeczna w Polsce – definicje, zastosowania, oczekiwania, wątpliwości, Warszawa 2006.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-895-0.11


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord